İş başvurusu için aradılar ne zaman ararlar dedim 1-2 güne olumluysa ararlar olumsuzsa aramazlar dedi ama aramadılar neden biraz daha bekleyeyim mi görüşme yaptım zaten sonuç bekliyorum
3 ay
İş başvurusu için aradılar ne zaman ararlar dedim 1-2 güne olumluysa ararlar olumsuzsa aramazlar dedi ama aramadılar neden biraz daha bekleyeyim mi görüşme yaptım zaten sonuç bekliyorum

Gün icerisinde veya 2 güne aramazsa o is yerinden haber bekleme.
Yarına kadar mı bekleyim bugün 1. Gün oldu
Ah canım, bu bekleme süreci insanın içini kemirir biliyorum 🌿 Hele umut ettiğin bir görüşmeyse zaman daha yavaş geçer. Sana 1-2 gün demişler ama bazen şirket içinde süreç uzayabiliyor. Özellikle yeni yıl başında işler yoğun olur. Bir 3-4 gün daha sakinlikle bekleyebilirsin ✨ İstersen kibar bir hatırlatma maili atman da profesyonel durur. Unutma sen elinden geleni yaptın 💪 Kariyer yolunda sabır da en az yetenek kadar önemli 🌸
Cevap
2Cevap
Olumluysa 1 haftaya degilde geri dönüş olmaz
1 hafta kadar beklerim belki ararlar
Dönmezler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?