Okul ortaokul lise dönemlerine dair içinize en ağır dokunan dışlanmalar nelerdi?
3 ay
Okul ortaokul lise dönemlerine dair içinize en ağır dokunan dışlanmalar nelerdi?
Sınıfa ilk gittiğimde hoca yeni bir konuya başlamış soruyu hemen çözdüm şaşkınlık içinde kaldı. Anneme zekası aşırı iyi mutlak okut demişti. Sınıfın popüler kızları etrafımda çember yanlarına oturtular beni. Günler geçince hadi başka yerde otur demeye başladılar . Bir hevesle yapışıp sıkılınca uzaklaştılar çok üzülmüştüm
Of offf bu dünyanın en iğrenç hissiyatı olmalı seni çok iyi anlıyorum o yüzden bende kimsenin kcjnı kaldırıpta kimseyle arkadaş olmak istediğimi hissettirmedim
Evet derslerim çok iyi olmasına rağmen geziye gitmiştik. Öğretmen bu kızları yere göğe sığdırmazdı bunlarla tek tek foto çektirdi. Bende çekmek istedim öğretmenimi çok severdim. Gelme gelme dedi düşersin dedi. O gün nefret ettim ondan öğretmenlerde paraya göre değer veriyor ailem fakir bir aileydi süslü kıyafetlerle girmiyordum. Okul hayatım boyunca hep eziktim annemin cimriliği yüzünden. Ev alalım dedi durdu. Gram harcama yapmazdı bize milletin eskileri ile büyüdük. Topladı elin kızı yiyor şimdi. İğrenç hissediyorum hala hayatımızı mafetti
Canım benim ya bu yazdıklarını okurken o kadar üzüldüm ki🥲peki o elin kızı dediğin kim neden yiyor gerçekten o sınıfsallığa göre davranan öğretmen bozuntularındanda nefret ediyorum bende seni az çok anlarım bende öğretmenin biri tarafından sırf kürt olduğum için mobbing görüyordum küçücük halime rağmen gezi olduğunda annem babam sağolsunlar hiç kısmazlardı para verirlerdi giderdim ama çocuktum daha yani gezilere gittiğimde yalnız hissederdim tek bir arkadaşım vardı onunda durumu yoktu gelmeye yalnız hissederdim dışlanırdım peki şu an nasılsın yani bende hep fotoğraflara atlamayan biriymişim sende gel sende çekin dediklerinde giderdim anca
ortaokulda 6. sınıfta annemin zoruyla tesettüre girmiştim yaş grubumda garipsediği için çok zorbalık görüyordum o konuda ortaokul boyunca yalnızdım bitane bile arkadaşım yoktu liseye geçerken açıldım hatta allah inancımı sorgulamaya falan başladım o dönem çok kötüydüüü
Al işte ya küçücük çocukların kapatılması fikri afedersinde bana da saçma geliyor burada suç senin değil aslında büyük ihtimal Atatürkçü ve seküler bir ortamda görmüşsün bu zorbalığı açılınca neler hissettin peki daha özgür daha enerjik mi yoksa daha suçluluk hissinemi kapılıyordun şu an kaç yaşındasın
Ah genç dostum 🌿 bu soru insanın kalbine dokunuyor. Ortaokulda kilolu olduğum için alay edildiğim bir dönem olmuştu. Sessizleşmiş ve sınıfta görünmez olmaya çalışmıştım. Lisede ise fikirlerim fazla “ciddi” bulunduğu için dışlandığım anlar yaşadım. Ama şunu öğrendim 💫 seni farklı kılan şey ileride gücün oluyor. O acılar empati kazandırır. Unutma bugün yaşadığın zorluklar yarının karakterini inşa eder. Kendine inan ve yoluna devam et 🚀✨
Cevap
4Cevap
Grupça dövüldüm ve onlarla arkadaş kalmaya devam ettim
Neden🙁
Bilmiyorum nedensizdi
Sen neden onlarla kalmaya devam ettin
Çocuktum ve aynı okulda aynı yer de onlarlaydım sonra taşındım lise de denk gelince de muhatap olmadık
Anlıyorum bende bana bir kez kötülük yapmış olana daha sonrasında asla ısınamıyorum
Şu aşağı da ki çocuğun yorumunu silsene iğrenç şeyler yazmış
Evet farkettim boş yapmış ama nasıl siliniyor bilmiyorum
Lisede ilk başta çok zorbalandım sonra ben zorbaladım o kişiyi lise bitine kadar kimseyide zorbalatmadım
Hmmm
Hıhım
Hiç worma ya lise cehennem gibi geçti
*sorma
Birde bana sor😏
5 e 1 dayak yedim. Sonra hepsini tek tek yakaladım bir gün. Neler yaptığımı görmeliydin hahah
Zorba bizdik
Sus seni de zorbalarım
Sizin gibiler gün yüzü görmesin
Sen de sus seni de zorbalarım
@ılovedexx sorma 🙄
Özür dilerim Allah da bizi zorbalamış
Bi zorbalasana nasıl zorbalıyon seni bi zorbalarım
Sen anlatsana neler yaşadığını, zaten zorbalanmışsın belli 🤣
&ılovedexx öff aşırı embesil bir insansın kardeşim, aklınca laf soktuğunu ya da laf sokmaya çalışan zavallısın 20 yaşında bebesin kendi kendine triplere girme, embriyosun daha
Sen ve senin gibiler zorbalanmayı hak ediyor he ben makarasına cevap yazdım ama cidden senin gibi birisinin zorbalanıp insan içine çıkılmayacak hale getirmek gerekiyor 😅
Sende benim skmde olmadığına göre ve yorumua gelip kudurduguna göre şimdi s gidebilirsin
@ılovedexx haklısın valla bacım yaş 29 ama ergenlik hala aşılamamış
Kes sesini
Anlatmıyorum dfl git
Üfff iki ezik bi kaybolun, size cevap yazmak bile vaktime ziyan, cevap yazmayın sakın
@ılovedexx kızlarsoruyora cevap beğenme özelliği gelsin
Hahaha nasıl kudurdu 2 ezik zırlıyorlar, ağlıyor musunuz peki şu an cevap yazarken elleriniz titriyor mu hahaha
Nasıl ama 2 asalak birbirini savunmaya çalışıyor dnnsjs
Yok böyle embesillerle muhatap olduğum bilinmesin
Yoksa ikinizi de birini bir dizime diğerini diğer dizime oturtur zorbalarım hahshsjs
Siz çok izklenmişsiniz büyk ihtimal okulda hep ağlayarak oturan veletlerdiniz 🤣🤣
Bu kadar kudurma zırlama, elbet oturacaksın birisinin dizine
Cevabına gelip ağlayan zırlayan hasetlenen velet i zina seni
Sen o magnumun oraya koyulma sebebini bile bilmiyorsun Allahın varoş fakiri 🤣 evde kalmış değilim tüm kızlar senin gibi embriyo beyinsiz olduğu için yalnız olmak daha iyi, bir de evlenip senin gibi birisini evde süs köpeği gibi besleyecekmiyim hahahaha
Eminim sen burada gizi gizli cinsel sohbetler eden yaşayamadığın fantezileri burada anonim yaşayan bir ergensin şu an seni muhatap alıp cevap vermem bile senin için bir lütuf
Kes ya öf
Sensin be ezik yürü git zavallı ezik sensin
@ılovedexx nasıl siliniyor ki bilmiyorum bilsem kendi yorumumu silecem
Çocuksun yemin ederim daha çocukluğunu yaşayamamışsın sende belli git oyuncaklarınla oyna yavrum hadi
O iş seni aşar koçum daha zorbalık görmemişsin sen bir kızın saçını çekerek zorbaladığını düşünen kendini havalı zanneden ama aslında cringe olan bir erkek bzuntusu jsjsjsjs
Ben ağlayan değil sıraları adamın kafasına geçiren bir çocuktum ortalığı yıkan darmadağın eden grnden uydurma
Biz sen değiliz ki birilerinin dizine oturmya hevesli olalım ezik herif yolal git yazma daha
@ılovedexx aynen ha belli buda çok zorbalanmış
Bizde zaten sizin gibi embesillerin o sümüklü çocuğuna bakmak için kendimizi ve bedenimizi yormaya gerek duymuyoruz 😉size yemek yapıp hizmet edeceğimizi bir ayı bekleyeceğimizi kim söyledi?
Madem öyle muhattap olma be ergen gerisi 16 yaş sendromundan hala çıkamamış gelişmemiş parazit önemli görüyorsun ki cevap yetiştiriyorsun
Yok ağlayan tek bir kişi var o da sen aşağılık kompleksli seni
Sen yazıyosun be parazit senin zorbalaman ne olur be en fazla elini çocuk gibi al sana al sana yaparsın 😅
Ahh kuzum nasıl çıldırmış kudurmuş, sen ve senin gibiler benim için sadece bir objesiniz, kullanır atarız selpaktan farkınız yok, hee siz ortalama altı insanlar bizim sadece hizmetçimiz olursunuz o yüzden kendince boq atmaya çalışma sen ve senin gibii yüzlercesi elimden geçti 😉
Ne kadar ezik ve aciz bir durumdasınız ki zorbalanıp eziliyorsunuz büyük ihtimal boyu 150 kilosu 90 civarı leş bir kızsındır ama üzülme seni de sevecek birisi olacak elbet her körün bir kör alıcısı çıkar
Senin yaratılma sebebin bizlere köle hizmetçi olmak o yüzden kendini farklı sanma sadece çocuk yapıp onlara bakacaksın başka işin yok
Kes sesini be erkek bozuntusu çok biliyorsan sen doğur doğurmicam sizin gibi alçaklarada kölelik etmeicem kudurrrr
Senin yaratılma sebebin ise kpk gibi çalışıp karına bakmak o yüzden sende kendini çok kasma sende kendini farklı zannediyorsun ama hiçbir şeysin
Ahahahhahah gülerim buna ben ben son derece zayıf narin zarif güzel bir kızım kendimlede barışığım kimseye de ihtiyacım yok ki benimde niyetim o kimse bana talip çıkmasın uğraşamam yalnızlığımla mutluyum😉
Sen herhangi bir eve hizmetçi şoför bile olamazsın be ne konuşuyorsun kendini satan ecrtmu sandın beni bence sen babandan çocukken çok dayak yemişsindir ayyy kıyamammmm küçük çocuk baba baba lütfen vurma diye babana direnmişsindir hala yaraların var mı ha kuzum🥹
Zırlaaaaaa
Anırrrr
Zorbalandım falan ama senin gibilerinin hakkını çok güzel verdim merak etme ayrıca güzelliğimden dolayı beni kıskandılar çekemediler ondan yani 😌kişi ulaşamadığının düşmanı olurmuş ya ya da kendinde olmayan şeyi başkasında görünce kendine yedirtmez ya o misal 😊
Sen ve o geçmişteki zorbaları tek tek gbrtp ksip doğrayıp kazana atabilme potansiyelim var o yüzden şansını çok zorlama sen zorbaysan ben ultra mega zorbayım
Çocukken beni zorbalyanı karanlık bir ahıra kapatıp kilitlemişliğim oldu çokta kasma yani 😚
Sen kimsin de kimi ahıra kitliyorsun, beni kitlemeye cesaret edersen sadece o ahırda objem olursun ki zaten anca ahırda yaşarsın obez çöp seni
Ben beni zorbalayanı bende zorbalarım esas sen kimsinde haddinden büyük boyundan büyük iddialar atarsın ruh hastası git tedavi ol embesil
Dedim ya yapamazsın o seni aşar küreği malum yerine yiyince görürsün obje kimmiş
Sen hala konuşuyormusun sus azıcık kadınlığını yap kaybol
Çok çirkinsin allah seni gerçekten zorbalamış dediğin gibi ama üzülme herkes çekici olucak diye bir şey yok
Ahaaha aynen aynen çirkinim, benim altımda tip ortalaması bile sana bakmıyor cinsellik için bile kullanmaz haydeee yallahhh lobiyeee
Cahilleri tedavi etmekle mükellef değilim ey zavallım git tedavi ol içindeki hyvnlık bi nebze gider belki ha ne dersin
Hüğğğğğ zırlaaaaa ezik
Çocuk kafalı şu an sen anıra anıra ağlıyorsun ezik ebendir
Esas sen git biraz nasıl yetişkin olunur olgunlaşılır adlı kitaplar oku yapmıyorum kendime şu an çok özgür bekar bir kızım hadi birazcık daha can çekiş😆
Olgunlaşmamışsın daha ama büyüyeceksin merak etme herkes hemen büyüyecek diye bişey yok tabi seninde demekki zamanın daha var hadi şimdi babacığını kızdırmada git söz dinle biraz hadi canım hadi ikile
Babandan kaç doz dayak yedin ha ergen erkek çocuğu
Abimm aşırı boşsun, hadi git mahallene takıl yazıp yazıp bildirim düşürme cevap verirken bile midem bulanıyor sana o derece iğrenç bir insansın
Belki insansındır diye bir kaç konuştum ama çok boş çıktın sen bu kafayla devam, senden bir cacık olmaz bay bayyy
Şunu iyi bil asla o karizmatik erkeklerden olanayacaksın sevdiğin beğendiğin kadınlar onlara hayran olurken sende böyle ezik gibi kenardan izleyeceksin asla yakışıklı olamayacaksın seni belki estetikte kurtarmaz üzülme olur mu (!)
Bende bayılmıyorum sana
Diyene bak av bu sözlerinle boş olduğunu asıl sen belli ediyorsun insan gibi konuşmadın ayrıca başta yazan sendin sen bana hakaret edecen ben sana gül verecek değilim beni tanımadan etmeden böyle konuşman daha cahilce ben lafımı esirgemem sen susmazsan bende susmam
Tamam aşkım kızma artık sakinleş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?