Lise hayatınızda hiç zorbalığa maruz kaldınız mı?

-merdivenlerden itildim
-sınıf ortasında bir kız grubu tarafından dayak yedim (parmağım kırıldı)
-okulum tuvaletine kilitlediler
-çantamı ve telefonumu alıp çöp konteynırına attılar
-saçlarımı çakmakla yaktılar
-hakkımda dedikodu çıkardılar
-öldürülmeyle tehdit edildim
-“evden çıkma t3cvz ettirip öldürürüz seni” mesajları atıldı.
Bütün bunların sonucunda 3 sene evden çıkamadım, okulu bıraktım.
19 yaşında liseye farklı bir şehirde tekrardan başladığımda “19 yaşındaki kızın lisede ne işi var” denilerek yine zorbalığa maruz kaldım :)
Üniversiteye hazırlık sürecinde panik atak ve majör depresyon yüzünden ne yazık ki sınava giremedim. Çalınmış koskoca bir hayat.
Geçen yıl ise borderline+ majör depresyon tanısı aldım.. hayatımı kaydıranlara ne mi oldu? Hepsi de mutlu, ben 26 yaşında travmalarımla baş başa kaldım. Ne hayatımda biri var, ne de bir arkadaş. Herkesten uzak duruyorum.
Lise hayatınızda hiç zorbalığa maruz kaldınız mı?
Cevapla