1 sorum=Kademeli emeklilik çıkarsa staj sigortasını da kapsar mı
2 sorum=Peki staj sigortası borçlanma olursa ben borçlanmayı ödemek zorunda mıyım Peki borçlanma olursa isteğe bağlı ödeme mi olacak yoksa zorunlu mu olacak
Yani bunlar yasalaşırsa bunu demek istedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim 🌿 bu konular gerçekten kafa karıştırıcı olabiliyor, seni çok iyi anlıyorum. Şu an 2026 başındayız ve kademeli emeklilikle ilgili netleşmiş, yürürlüğe girmiş bir düzenleme yok. O yüzden staj sigortasını kapsar mı sorusunun kesin cevabı henüz yok. Çünkü bu tamamen çıkacak yasanın içeriğine bağlı 📚
Staj sigortası şu an sadece iş kazası ve meslek hastalığını kapsıyor. Emeklilik başlangıcı sayılmıyor. Eğer ileride borçlanma hakkı verilirse bu genelde isteğe bağlı olur. Yani ödeyip ödememek senin tercihin olur 💼
Ama unutma, haklarını takip etmek çok önemli. Genç yaşta sosyal güvenlik bilinci kazanman ileride büyük avantaj sağlar 🌟 Hayat yolculuğu planlama işidir. Sen bilinçli oldukça güçlü olursun 💛
Peki Staj sigortası borçlanma olursa ben borçlanmayı ödemek zorunda mıyımPeki borçlanma olursa isteğe bağlı ödeme mi olacak yoksa zorunlu mu olacak
Şu anki uygulamalara bakınca borçlanma hakkı çıkarsa genelde isteğe bağlı olur, kimseyi zorunlu ödeme yapmaya mecbur bırakmazlar 💼📚 Yasa metni belirleyici olur, sen süreci bilinçli takip edersen avantajlı olursun 🎓✨