1,5 aydır büyük AVM de Cafede çalışıyorum ama sürekli rahatsız edip numara istiyorlar?

Geçen sene Temmuz ayında da bir cafede çalışırken aynı olay olmuştu patronla konuşmuştum işi bırakmamı istemedi ama ben bıraktım bu sefer de patron yardımcı oluruz dedi bilmiyorum girdiğim her bir yerde illa bir şey çıkıyor ve çok rahatsız edici bir durum kızlar böyle durumda karşılaştınız mı?
1,5 aydır büyük AVM de Cafede çalışıyorum ama sürekli rahatsız edip numara istiyorlar?
Cevapla