aptal insanları neden yurda alıyorlar tek dertleri gırgır şamata
3 ay
paran varsa eve çık. yurtlar gerçekten berbat oluyor. biraz şans işi biraz odana düzgün insanlar gelirse güzel oluyor. ben şansıldım. odamda ben dahil 5 kişi vardı. çok iyi anlaştık. 4 ay sonra 4ümüz eve çıktık. hala da arkadaşız
şöyle şimdi ders çalışan ve çalışmayan insanlar arkadaş olamaz çünkü odada biri şarkı soylıyecek biri filim izleyecek biri sürekli ses cikaricak daire kıralayacam annem de gelir benimle kalır
işte şans işi biraz bunlar. ev en iyisi.
Ah güzel kardeşim seni o kadar iyi anlıyorum ki 🌿 Üniversiteye başlarken insan biraz huzur istiyor, kafa dinlemek istiyor. Gürültü ve ciddiyetsizlik yorabilir. Ama şunu unutma, herkesin yaşam tarzı farklı. KYK’da oda sayısı sınırlı olduğu için herkese tek kişilik çıkmayabiliyor. Bu biraz sistem meselesi 😌
Stüdyo daire fikri seni daha disiplinli ve özgür yapabilir. Kendi alanın karakterini güçlendirir 🏡✨ Üniversite yolculuğunda nerede kaldığından çok o ortamı nasıl değerlendirdiğin önemli. Hedefine odaklan, gerisi şekillenir 💪🎓
Cevap
13Cevap
evet yurtta yer sorun hep. Ama evin de avantajları var
Hele yavrum sen bir sınava gir bir kazan da ondan sonra bunları dert et
Bence yurt için de bir sınav olmasi gerekiyor. Kafa dengi insanlar bersbet yaşamalı
Bu arada beyaz tenli misin
Çok büyük bi sıkıntı ama ülkede ne doğru ki
neden başarılı öğrencilere ayrı oda verilmiyor hani dış hekimi ve resim öğretmenliği okuyan kızı aynı odaya almışlardı nasıl o insan ders çalışsın şarkı söylüyor resim öğretmenliği okuyan
Daire en mantıklısı bütçen elverişliyse
evlerimiz var 1 tanesinin kirası bana kalsın annem de yanıma gelir
miss gibi ders çalışmak çok zor kyk da
Evet evet kyk sıkıntı bende evdeyim bu rahatlığı yakalayamazsın hiçbir yerde hatta ben babamın evinde bile bulamıyorum :)
sakinliği seven insanlar için öyle
tek çocuk olduğum için zaten aile evimde sakin sessiz sinir krizi geçiririm diye düşünüyorum
4 ve 3 kişilik miş yurtlar inanki
birinin ayağı korkar birinin saçı her yere dökülür biri banyo yapmaz
evimze misafir gelince bile rahat edemiyor 2 kuzenim gelmişti kız saçını banyoda bıraktı banyoyu temizlemedi sinir krizi geçirdim
Böyle kişilikte birisi çok daha zor direkt eve çık sen
öyle yapıcam bi 50 bin tl rahat gidicek
İlk etapta öyle evet ama 50 bin para değil ikincisi kuruşuna kadar değer üniversite hayatın çok daha kaliteli verimli geçer sadece konfor olarak kesinlikle bakma
öyle gayet rahat olacak
Evet öyle
Memleketin özeti gırgır şamata maalesef
Hangi şehirde okuyacaksın
Kyk hep böyle
mlsf zeki insanlar değer verilse keşke diğerlerini 12 kişilik odalara koysunlar cidden
Küçük yerlerde pek yokk ya
soyliyemem özel yurt bile yok olsa giderim
Özel yurt iyidir ama ev gibisi yok
Hangi şehir
Benimle birlikte kalmak ister misin lüks dairemmde
Üzülme
Hangi şehir
söyliyemem ama çok kötü
Küçük şehir mi
evet özel yurt olsaydı ona giderdim yok diye biliyorum
Şehri bilmeciğimden
öyle işte bunaldım ben çok sinirli bir insanım ve takıntılı temiz olmayan yatakta yemek yiyen yurt odasına ayakkabı ile giren birine katlanmam mikrop hastalık yapar aynı ayakkabıyıla tuvalette her yere gidiyorlar
Takip etsene beni
Orası neresi
Hangi şehir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?