Ramazan ayının ilk gününden bu yana toplam en az 2 bin TL açığım oldu bugünkü açığım da dahil. Bugün 860 TL açığım çıktı ben anlamıyorum işlemleri düzgün yapıyorum nakitten nasıl açığım çıkabiliyor aklım duruyor kimseden bir açıklama geliyor açıklarım bulunamıyor artık o kadar çok daraldım ki karşımda sabahçı olarak gelen elemanlar sürekli bana haksızlık yapıyor onlardan da sıkıldım bugün bitanesiyle atıştım müşteri geliyor mesela kız orada fiş zımbalıyor kasasındaki fazla parasını sayıyor falan onu öyle görüyor kız kasayı kapattı sanıp bana geliyo bende bir müşteriyi o kıza yönlendirdim orası da açık dedim niye bana yolluyorsun dedi, para sayıp kendini meşgul ediyorsun telefonla oynuyorsun müşteri seni çalışmıyor sanıyor dedim seninle tartışmakla uğraşamayacağım deyip sustu çünkü yemedi tabii gerçekleri duymaya. Onu geçtim çıkan açıklar artık çok canımı sıkıyor maaşımı alır almaz 2 bin TL çöp olacak yani
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer