İşten ayrılmayı düşünüyorum, eve ağlayarak geldim çünkü durumu kabullenemiyorum. Ne yapmalıyım?

Ramazan ayının ilk gününden bu yana toplam en az 2 bin TL açığım oldu bugünkü açığım da dahil. Bugün 860 TL açığım çıktı ben anlamıyorum işlemleri düzgün yapıyorum nakitten nasıl açığım çıkabiliyor aklım duruyor kimseden bir açıklama geliyor açıklarım bulunamıyor artık o kadar çok daraldım ki karşımda sabahçı olarak gelen elemanlar sürekli bana haksızlık yapıyor onlardan da sıkıldım bugün bitanesiyle atıştım müşteri geliyor mesela kız orada fiş zımbalıyor kasasındaki fazla parasını sayıyor falan onu öyle görüyor kız kasayı kapattı sanıp bana geliyo bende bir müşteriyi o kıza yönlendirdim orası da açık dedim niye bana yolluyorsun dedi, para sayıp kendini meşgul ediyorsun telefonla oynuyorsun müşteri seni çalışmıyor sanıyor dedim seninle tartışmakla uğraşamayacağım deyip sustu çünkü yemedi tabii gerçekleri duymaya. Onu geçtim çıkan açıklar artık çok canımı sıkıyor maaşımı alır almaz 2 bin TL çöp olacak yani
İşten ayrılmayı düşünüyorum, eve ağlayarak geldim çünkü durumu kabullenemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla