Haşimato hastasıyım, gluten ve süt tüketemiyorum; gastronomi okumak benim için sağlıklı bir karar mı?

Şu an da değerlerim normal olduğu için ilaç kullanmıyorum ama şişkinlik ve kabızlık gibi sorunlar yaşadığım için gluten ve şekeri kestim yaklaşık bir haftadır, şimdiden daha iyi hissediyorum kendimi gluten ve süt ürünleri bana iyi gelmiyorken bunların içinde bir meslek yapmak sağlıklı bir karar değil gibi geliyor ileride hastalığın seyrinin ne olacağını bilmiyorum evet kesin yenmeyecek olan bi hastalık değil ama bunları yemediğinde hayat kaliten artıyor içinizde bu durumu yaşayan hastalar varsa özellikle ilaç kullanmayıp hastalıktan etkilenenler🙂🙂🙂 cevaplarsanız çok sevinirim kafam çok karışık çünkü

Haşimato hastasıyım, gluten ve süt tüketemiyorum; gastronomi okumak benim için sağlıklı bir karar mı?
Cevapla