Üniversiteyi bırakıp pastacılık okumak isteyince aile nasıl ikna edilir?

İki senedir mezuna kalıyordum istediğim bir bölüm olmadığı için ve aileme pastacılık okumak istediğimi söyledim tercih yapmadan önce bile ama onlar ısrarla bana ön lisans sağlık yazdırdılar istemesem bile gidip okudum bir dönem bitirdim ve gayet başarılı bitirdim sınıftaki en yüksek ortalamaya sahip olabilirim ama istemiyorum daha fazla mutsuz olmak bir şeye karşı isteğim bile kalmadı sürekli bir senen kaldı bitir KPSS'ye sonra da girersin diyor duruyorlar ama istemiyorum mutsuzum dedikçe biz de mesleklerimizi mutlu ve isteyerek seçmedik diyorlar zerre mantıklı gelmiyor bu dedikleri de bir süre ara vermek, toparlanmak, hobi edinmek ve pastacılıkla ilgili internet üzerinde en azından paylaşımlar yapmak istiyorum ama bu süreci devam ettirirken hiçbir şekilde mutlu olamıyorum artık ailemi nasıl ikna edeceğimi şaşırdım..

Üniversiteyi bırakıp pastacılık okumak isteyince aile nasıl ikna edilir?
Cevapla