Üniversite okuyabilmek için ailenizi nasıl ikna ettiniz?

Ek tercihle Antalya geldi. Ablam ve babam oturmuş sinirimi bozdular. Kyk puanla alıyor seninki düşük. Çıkmazsa ev kiralayamayız zaten sana çıkmaz zaten yer yoktur. Senin o bölümle alakan yok. Yeteneğin yok. Sen burnunun dikine gidiyorsun. Bi de senle mi uğraşacağım (diyen babam) Okuma evlen git çalış baskısı. Ben okudum da ne oldu.2 yıl okudum bir şey olmadı. Sevinemedim kursağımda bıraktılar ya zaten çalışıyorum gidene kadar hallederim gidince de çalışacağım. Kendisi evli yemek yapıyor diye ben olsam gitmem diyor. Moralim o kadar bozuk hevesimi bozdular ki sinir kriz geçirdim bulaşık yıkarken ( bağırıp sinirlenme değil otomatik oldu ) . Başvuracağım kyk çıkarsa gideceğim çıkmazsa da arkadaş bulursam çıkarım yoksa da gitmeyeceğim dedim hâlâ papağan gibi aynı şeyi tekrarlıyorlar. Ya zaten yer açıyorlar ama sana asla çıkmaz diyorlar bütün şartları taşıyorum. Gelmiş beni başkasıyla kıyaslıyorlar (ablam kaynıyla kıyaslıyor) misafir kabul etmiyormuş vs vs haha kızım bu evde böyle aileyle o çocuğun imkanı anlayışlı ailesi sizce mümkün mü ya mezuna kalmıştım iki sene boyunca neler yaşadım ya bi de meslek lisesinden olmam gerekmiş bu bölüm için onlara göre.325 puana düşük diyorlar dalga geçiyorlar benden çalışkan çocukta bunu aldı halbuki. Bunları nasıl ikna edebilirim? Gitmezsem ne olacak belli ve istemiyorum bu hayatı. İki gündür ezdiler küçük düşürdüler. Arkadaşın evli iki çocuğu var sen ne yaptın diyorlar.
Üniversite okuyabilmek için ailenizi nasıl ikna ettiniz?
Cevapla