Geçen iş yerinde olan bazı tatsız şeyler ve üstüne eşimle yaşadığım tartışma nedeniyle zararla kalktım…?

Ve bugün müdür, geçen istifa ile geldiğin durumu üst kişilere dedi, düşüneceklermiş dedi
Oysa ben hâlâ devam etmek istiyorum ve en son konuyu çözdüğümüzü sanıyordum.
Canım sıkıldı, her an çıkarabileceğim bir işte nasıl verimli olacağım ki burası sanayi bölgesi fabrikada da çalışmak istemiyorum mağazalarda da 32 yaşında olduğum için iş bulmam zor
Of gece gece canım sıkıldı ya :(
Mecbur çalışmam lazım geçim sıkıntımız var
Ne yapmam lazım? Empati kurun siz ne yaparsınız?
Geçen iş yerinde olan bazı tatsız şeyler ve üstüne eşimle yaşadığım tartışma nedeniyle zararla kalktım…?
Cevapla