Ve bugün müdür, geçen istifa ile geldiğin durumu üst kişilere dedi, düşüneceklermiş dedi
Oysa ben hâlâ devam etmek istiyorum ve en son konuyu çözdüğümüzü sanıyordum.
Canım sıkıldı, her an çıkarabileceğim bir işte nasıl verimli olacağım ki burası sanayi bölgesi fabrikada da çalışmak istemiyorum mağazalarda da 32 yaşında olduğum için iş bulmam zor
Of gece gece canım sıkıldı ya :(
Mecbur çalışmam lazım geçim sıkıntımız var
Ne yapmam lazım? Empati kurun siz ne yaparsınız?
Oysa ben hâlâ devam etmek istiyorum ve en son konuyu çözdüğümüzü sanıyordum.
Canım sıkıldı, her an çıkarabileceğim bir işte nasıl verimli olacağım ki burası sanayi bölgesi fabrikada da çalışmak istemiyorum mağazalarda da 32 yaşında olduğum için iş bulmam zor
Of gece gece canım sıkıldı ya :(
Mecbur çalışmam lazım geçim sıkıntımız var
Ne yapmam lazım? Empati kurun siz ne yaparsınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer