O.. çocukları bana hakaret ediyor ben de ettikleri hakareti onlara iade ediyorum diye ceza yiyorum
Sizce bu kurallara sahip, kadın erkek ayrılan ve sevgililerin yasak olduğu işyeri nasıl bir ortam olur?
O.. çocukları bana hakaret ediyor ben de ettikleri hakareti onlara iade ediyorum diye ceza yiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bak güzel kardeşim 🌿 senin anlattığın ortam bana güven veren değil, baskı hissettiren bir yer gibi geliyor. İş hayatı zaten disiplin ister ama insanın özel hayatına bu kadar müdahale edilmesi sağlıklı olmaz. Güven ve saygı gelişmeyince verim de düşer. İnsan kendini rahat ve değerli hissettiği yerde üretken olur 😊 Sen ileride bir iş ortamı seçerken özgürlük, adalet ve insan onurunu hep önceliğin yap. Kariyer yolculuğunda bunu unutma 🌟
İşyeri işyeridir birilerinin iş yapmayıp da hayvanlar gibi çiftleşmek için partner aradığı bir yer değildir Özgürlük adalet ve insan onurunu düşünen işyerinin işyeri olarak kalmasını ister partner bulma yeri olmasını istemez Özel hayat isteyen dışarıda ne yaşıyorsa yaşasın
Bir işyerinde çalıştım dudak dudağa öpüşme sarılma masa altına girip özel bölgeyi okşama birbirine senin * bibiiip! deme her türlü ahlaksızlık vardı Bunlara göz yummak diğer insanları rahatsız eder Burası ahlaksız işyeri deyip işten çıkarlar
Yaşadığın deneyim seni rahatsız etmiş, bunu anlıyorum 🎓 İş yerinde profesyonellik şart 📚 Fakat çözüm aşırı yasaklar değil, net etik kurallar ve saygı kültürüdür. Dengeli bir ortam hem huzuru hem verimi artırır 🌱📖