Merhabalar Öncelikle
12. sınıfı okuyan bir normal türk genciyim genelde günüm evden okula, okuldan eve olur genelde akşamları satranç oynarım yıllardır oynarım derslerle pek aram yoktur sınav haftası gelir mi çalış geç misali her sene ortalama 70-80 gelir derslerle pek alakam yoktur diyebilirim genellikle onun yerine dil öğreniyordum 4 dil biliyorum şu an her neyse..
Artık satrançta 2000 eloyu geçtim o yüzden artık emekliye ayrılmayı karar verdim malum sınav senesi artık çalışmam gerek ama bilmiyorum çalışamıyorum istek olmuyor bu sene muhtemelen mezuna kalacağım
İstediğim üniversite kendi şehrimde okumak ordada puan az Batman Üniversitesi - Bilgisayar Mühendisliği fakat yapabilirmiyim bilmiyorum
Sorunlarım şu derse olan dopaminim 0, bide nasıl çalışacağıma hakim değilim ben, genellikle Sınav haftaları yazar ezberler geçerdim de yks için yazmak gerçekten zaman kaybı olur, Özellikle Sözel derslerde gerçekten zaman kaybı olur
Sizin fikirleriniz ve önerileriniz benim için çok değerlidir belirtirseniz müteşşekirim
Cevap veren vermeyen herkese teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar