YKS sınav senesi motivasyonum yok, Batman Üniversitesi bilgisayar mühendisliği için nasıl verimli çalışabilirim?

Merhabalar Öncelikle

12. sınıfı okuyan bir normal türk genciyim genelde günüm evden okula, okuldan eve olur genelde akşamları satranç oynarım yıllardır oynarım derslerle pek aram yoktur sınav haftası gelir mi çalış geç misali her sene ortalama 70-80 gelir derslerle pek alakam yoktur diyebilirim genellikle onun yerine dil öğreniyordum 4 dil biliyorum şu an her neyse..

Artık satrançta 2000 eloyu geçtim o yüzden artık emekliye ayrılmayı karar verdim malum sınav senesi artık çalışmam gerek ama bilmiyorum çalışamıyorum istek olmuyor bu sene muhtemelen mezuna kalacağım

İstediğim üniversite kendi şehrimde okumak ordada puan az Batman Üniversitesi - Bilgisayar Mühendisliği fakat yapabilirmiyim bilmiyorum

Sorunlarım şu derse olan dopaminim 0, bide nasıl çalışacağıma hakim değilim ben, genellikle Sınav haftaları yazar ezberler geçerdim de yks için yazmak gerçekten zaman kaybı olur, Özellikle Sözel derslerde gerçekten zaman kaybı olur

Sizin fikirleriniz ve önerileriniz benim için çok değerlidir belirtirseniz müteşşekirim

Cevap veren vermeyen herkese teşekkürler

YKS sınav senesi motivasyonum yok, Batman Üniversitesi bilgisayar mühendisliği için nasıl verimli çalışabilirim?
Cevapla