Kendi çabamla para kazanmak istiyorum neden iş bulmak bu kadar zor?

Liseye kadar eğitim gördüm üniversite okumadım ama asgari ücretde alsam yeterki işim olsun mantığındayım ailemin maddi durum çok zayıf bu duruma çok üzülüyorum kendileri maddi anlamda herhangi bir çaba sarf etmiyor olabilir ama onları artık öyle kabul ettim değismezler biliyorum bana karşı samimi içten bile olmazlar ben kendimi yapayanlız kimsesiz hissediyorum belki ama çalısmak para kazanma istiyorum neden iş bulmak bu kadar imkansız ya hani namusumuzla para kazancaz şurda iş bulamıyorum şaka gibi. elim para yüzü görmedi desem yeridir bu hayat hani böyle devam etmez hani saglıgımda gayet yerinde neden iş görünüşümde iyi neden normal şartlara sahip asgari ücretli bir işte olsa bulamıyorum yani nedenn?
Kendi çabamla para kazanmak istiyorum neden iş bulmak bu kadar zor?
Cevapla