Okul müdürüne öğretmenler hakkında böyle söylediğim için şimdi onlar sıkıntı yaşar mı?

Haberlerde belki görmüşsünüzdür; okullarda uygulanmak üzere bir proje hazırlamıştım ve bu projeyle bir ödül aldım. İlçe Millî Eğitim, projeyi pilot olarak uygulamam için bir okul seçebileceğimi söyledi ve bu süreçte birçok okul müdürü başvuruda bulundu. Ben daha önce görev yaptığım bir okulu düşünmüştüm ancak okulun müdürünün değişmiş olduğunu ve yeni müdürle hiç çalışmadığımı fark ettim. Buna rağmen müdür oldukça ısrarcı davrandı. Bunun üzerine okulda çalışan öğretmen arkadaşlarla konuşup görüşlerini aldım ve açıkçası kimse olumlu bir şey söylemedi. Bu durum beni duygusal olarak etkiledi ve diğer müdürlerin de bulunduğu bir ortamda kendisine şu ifadeyi kullandım: “Hocam, ben sizi okulda çalışan öğretmen arkadaşlara sordum; maalesef kimse arkanızdan olumlu konuşmuyor, herkes olumsuz şeyler söylüyor. Bu yüzden sizi seçemem.” Şimdi ise bu sözlerimin öğretmenler açısından bir sorun oluşturup oluşturmayacağı konusunda endişe duyuyorum.

Okul müdürüne öğretmenler hakkında böyle söylediğim için şimdi onlar sıkıntı yaşar mı?
Cevapla