Almanyadan iş teklifi geldi, Türkiye’de kadrolu iyi maaşlı işimi bırakmaya değer mi?

Burada ünlü bir firmada sendikalı işçi olarak kadrolu çalışıyorum 70+ maaşım var, evim de var ama almancam temel düzeyde biraz konuşabiliyorum, daha önce denklik almistim, alman firmalarına başvurdum bir yerle anlaştık, makina operatörü olarak iş sözleşmesi attı. kararsizim burada işim garanti, maaşım iyi ama adam gibi tatile gitmek, düzgün bir suv almak zor, yıllık izinler 15 gün, adaletli bir ülke Medeni, kararsız kaldım var mı tavsiyesi olan

Almanyadan iş teklifi geldi, Türkiye’de kadrolu iyi maaşlı işimi bırakmaya değer mi?
Cevapla