Okul hayatınızda öğretmenlerinizle aranız nasıldı?

Ben ilkokul ve ortaokul öğretmenlerimden nefrettttt ediyorum ama lisedeki hocalarımı çok seviyorum çok konuskandim lisede hocalarla yarım saat sohbet ederdim müdür yardımcısının odasına gider sohbet ederdim hocalar sen bizim en sevdiğimiz öğrencimizsin derlerdi haklarını asla ödeyemem
Güncellemeler
4 ay
Birazda yalakaydim
Okul hayatınızda öğretmenlerinizle aranız nasıldı?
Cevapla