Gizli Üye(30-35)4 ayÇalışmayı boş ver, istisnalar hariç kadının dışarıda çalışması ve evde iş yapması eziyet olur, sana birikim için para bırakacak ve ev geçimine gücü olacak eş lazım
0227 Yorumla
Soran4 ayerkek yardım etmezse evde elbette eziyet
Cevap sahibi4 ayİyi niyetli insan yardım eder ama sayı ya da oran belirtmek zor, çok erkek etmiyordur, kaç insan evlenmeden iyi sonradan aynı şekilde onu da iyi bilmiyorum
Soran4 ayevet en fazla ne kadar ederler ki çok doğru..
Cevap sahibi4 ayHanımın emanet olduğunu düşünen ile cahillik içinde yetişmiş insan doğu ile batı kadar farklıdır, çokları evlenene kadar iyi insan olur, sonra kötü insan olduğu ortaya çıkabilir
Soran4 ayyine de az çok belli eder, kötü biri yüzünden belli eder illa veya sözlerden , kızınca.. Tamamen saklayamaz.
Cevap sahibi4 ayBilmiyorum ama bu işler zor. evlendikten sonra değişen çok insan duydum. ayrıca hayatta en zor seçim eş seçmektir, nasıl olacak ben de bilmiyorum,
Soran4 ayErkek için de böyle çok zor mu?
Cevap sahibi4 ayErkeğin işi daha zor, hem bilinçli olmalı, ev geçimi, ya da diğer konularda yük taşıyabilecek düzey olmalı, hem neslini düzgün yetiştirecek insanı seçecek bilinçte olmalı, hem düzgün nesil yetiştirecek insanı seçmeli
Cevap sahibi4 ayKadın huyu süt ile çocuğa geçer, o yüzden erkeğin seçim yapması kolay değil, ben 7-8 kız ile görüştüm. o kafamdaki insan nasip olmadı, evlenmek için evlensem kolay bu işler, ama evlenmek için evlenmek 2 taraf için de sıkıntı
Cevap sahibi4 ayErkek haram kazanır hanımına yedirir ise çocuğun ahlak da bozulur,%100 bu böyledir
- 4 ay
Birikim dediği de ev ihtiyaçları için para bırakmak
Cevap sahibi4 ayŞu an evlenmeye çalışsam 3 asgari ücretten fazla gelir ile evlenirim, tüm hesabı eşimle yaparım. niye ihtiyaçlar için para bırakıyım ki, geriye kalan para ne olacak 🤔
Soran4 ayO ZAMAN sanırım erkeğin aşık olması lazım.. Fazla düşünmemesi için
Cevap sahibi4 ayErkeğe göre değişir. ben kafa uyumu olursa sevgi aşk kolay olur diye düşünüyorum,2 taraflı birbirini anlayan, sorumluluk bilen insanlar kolay anlaşılır, sever, fikir uyumu olmaz ise başlangıçta olan sevgi ve çok şey bence bitebilir
Soran4 ayYok.. aşk ilk zamanda oluşursa erkek için bağlanması daha kolay olur. Diğer yönden anlaşamaalr da daha kolay olur.
Soran4 aykafa uyumu yok anlaşamıyorsa karşı taraf da istemez zaten.
Cevap sahibi4 ayEvet her şekilde kendine uygun birine bulmak zor bu zamanda
Cevap sahibi4 ayKız için başka zorluk ; kızın çalışmasını, hatta mamur olmasını isteyenler var, yorumsuz , ne diyim bilmiyorum, insan işte istiyor, buna ters bakmayan fikirleri destekleyen kız da vardır,2 kişi de çalışsın ya da 2 kişi de memur olsun gibisine
Cevap sahibi4 ay*memur olmasını isteyenler var
Soran4 ayO Eşi ile kendi arasında daha çok.
Soran4 aypeki sizce, mantıklı mı?
Cevap sahibi4 ayBenim öyle bir beklentim yok, çalışma şartları zor, kadınların ekstra yaşadıkları zorluklar var, geçim erkek sorumluluğu, benim de şu an geçim için yeterli şartları sağlarım diye düşünüyorum, ama mevcut halde memuriyeti varsa o kendi kazancı, bir şey diyemem, o zaman evde benim ona destek olmam zorunlu, hanım hem dışarıda çalışıp hem evde ev işlerini tek başına yapması benim vicdanıma uygun değil
Soran4 ayHaklısınız. Zorlayamazsınız elbette, isterse çalışır kendisi
Cevap sahibi4 ayÖyle tabi ki. ayrıca kadın çalışsa dahi erkeğin o paradan isteme hakkı da yok, ama erkeğin eve bakma zorunluluğu var, ihmal edemez, kadın da böyle maddi zorunluluk yok, ilim okuyan bilir
Soran4 ayDilekçeni verdin, onaylandı ve görevini devredip ayrıldın. 6 ay sonra geri dönebilirsin. Hem öyle değil mi?
Soran4 ayHayatın boyunca sadece 2 kez istifa edip geri dönme hakkın var. 3. kez istifa edersen dönüş yolu tamamen kapanır.
Cevap sahibi4 ayO çalışan insanın çalışan hayatındaki durumu, öyle bir durumu varsa evet çalışabilir , ama kadında evin geçimini niye sağlamıyor ya da destek olmuyor hesabı sormak yanlış
Cevap sahibi4 ayKadının çalışma durumunu kendisi bilir, çalışır ise erkek ev işlerine destek olması gerekiyor
Cevap sahibi4 aySenin konu hakkında düşüncelerin nedir
Soran4 ayEvin işi hiç bitmiyor, hiç çalışmamak da yorucu, isteğiyle çalışabilir tabii koşullar bence biraz esnek olmalı ki pek mümkün olacağını sanmıyorum bunun..
Soran4 ayZaten pek bu konuda hesap soran yoktur diye düşünüyorum çünkü saçma yani. Kadının işi her türlü bitmiyor kısacası..
Cevap sahibi4 ayEvet ben şirkette çalışıyorum, dışarıda ayrıca işlerim oluyor,. bir de evin tüm işlerini yapıyorum, temizlik bir kadın gibi yapamam. yemek çok bilirim ama ona da sürekli uğraşamam, ütülük çok kumaş kullanmıyorum, ama mecbur çamaşır bulaşık işi de oluyor. cumartesi ya da pazar gezi günüm, diğer gün iş yapıyorum, ev işi bitmez ya 🙃
Soran4 ayYine de idare ediyorsun galiba belki arada bir annenin ya da temizlikçi gelmesiyle.
Cevap sahibi4 ayBen de kadın için en uygun durum;ev hanımı derim, o da zor ama dışarısı ve ev işleri daha çok yorucu olacaktır, bir de çocuk varsa zorluk katlanır. tabi nasipte ne var bilmiyoruz
Cevap sahibi4 ayAnnem vefat etti. kimse gelmiyor. evet temizlik firması geldiği de oldu ama çoğu zaman evin tüm işlerini ben yapıyorum
Soran4 ayO zaman eve hiç bakamaz nereydese yorgunluktan ;hep evde durursa da bu da çok sıkıcı. 😐 Genel olarak boğucu gibi geliyor bana naparsa yapsın
Soran4 aySonucta erkeksin diye güzel temizlik vb beklenemez pek gelen de yoktur..
Yani sadece kendin için seninki
Cevap sahibi4 ayKadın Gün boyu evde sıkılır. erkek işte sıkılır, akşam bir kaç saat hava alınır normal. hafta sonu gezilir o da normal
Soran4 ayEvlilik bir süre sonra sıkıcı olmaz mı sevip anlaşsa bile?
Cevap sahibi4 ayEvet temizlik el becerim zayıf, Haklısın. gelen insan az, bazı zaman iş yerinden arkadaşlar sorunlu malzeme getirir, tamir eder miyim diye, sohbet muhabbet için gelen yok
Soran4 ayFakat tek yaşlanmak istemediği için genelde evleniliyor galiba.
Cevap sahibi4 ayOlmaz diye düşünüyorum, insan sevdiği ile sıkılmaz düşüncesindeyim, yalnızlık daha sıkıntılı bence
Soran4 ayOrası da doğru da sonuçta elbette
Cevap sahibi4 aySevmek sevilmek güzel şeyler, mutluluk sebebi duygu bunlar, sadece yalnızlıktan kurtulma isteği değil bence
Cevap sahibi4 ayAma kafa dengi değilse, fikirler uyuşmuyor ise, ömür değil gün bile geçmez
Soran4 ayPeki bu duygular olmadan evlenen sayısı az mı?
Cevap sahibi4 ayYalnız insan hasta olsa, su vereni bile olmaz, sıkıntısı olsa herkes ile konuşamaz. çok kötü durum, ama sevip saydığı eşi, ve çocuğu olması güzel bence
Cevap sahibi4 ayOnu bilmiyorum ama sevmeden evlenen çok sayıda vardır, kimisini duyuyoruz kimilerini hiç bilmiyoruz, oranını ve sayısını bilemiyoruz
Soran4 ayEvet güzel de işte. Peki sen o görüştugun kişilerde neyin eksikligini hissettin?
Evlenmek için evlenmemek için kılı kırk yarıyorsun doğal olarak
Cevap sahibi4 ayÇokları tuhaf tip çıktı, o benim şansım,2 gün mesaj atmasan atmayan tipler , aldatanlar, çok şey istemedim isteğimin yarısı olsa ben kabuldüm ama olmadı, demek ki nasip onlar değilmiş
Cevap sahibi4 ayÇok şey yaşattılar ama o seviye tipler yüzünden takıntı yapmam, onlar o değere ulaşmadılar , kendileri değerlerini düşürdüler , ama benim alnım ak onu bilirim
Soran4 ayBu devirde düzgün kadın da bulmak zordur dediğin gibi. Gerçi sen başlarda anlayıp vazgeçmissin. En azından fazla ilerlemeden
Cevap sahibi4 ayEvet ben kafam uymuyor ise vakit kaybetmeden uzaklaşmayı tercih ediyorum, diğer türlüsü bana uygun değil
Soran4 ayAslidna mesajdan da sana uyup uymadığını anlayabilirsin briaz. Çoguyla bulușmușsun
Soran4 ayYani çok Aradın sanırım istediğin gibisini
Cevap sahibi4 ayBuluştuklarım oldu ama seviye belli düzeyde görüştük , ama hepsi değil
Cevap sahibi4 ayAradığımı bulmak bilmiyorum nasip olur mu , aradım ama olmadı
Soran4 ayBazen çok arayinca çıkmaz, ummadığın yerden çıkar.
Allah gönlüne göre versin ✨
Cevap sahibi4 ayAmin senin de Allah gönlüne göre versin
Soran4 aySağ ol ✨
Cevap sahibi4 ayRica ederim
Cevap sahibi4 ayBen geç kaldım uyumam lazım, kendine dikkat et Allah a emanet ol hayırlı geceler
Cevap sahibi4 ayselam, hayırlı akşamlar
Soran4 ayEpey konuşmuşuz
Soran4 ayHayırlı
Soran4 ayCumalar
Cevap sahibi4 ayEvet ben de şimdi gördüm uzun bir konuşma olmuş,
Cevap sahibi4 ayAllâh ibadetlerimizi ve dualarımızı kabul eylesin, hayırlı cumalar 🤲
Cevap sahibi4 ayNasılsın, keyfin yerinde inşallah
Soran4 ayEvet çok şükür senin?
Cevap sahibi4 ayElhamdulillah iyiyim. şirkette hafta sakin geçti, evde bazı arızalı ürünler geldi onlara bakıyorum
Soran4 ayÖyle mi 😀Kolay gelsin. Başka ilgini çeken konular var mı şu sıralar bunun dışında?
Cevap sahibi4 ayTeşekkür ediyorum, evet seninle sohbetimizin farkındayım, gayet güzel gidiyor 🙂yarın gece sabah namazı için Ayasofya planım ve bazı cami ve kabir ziyaretleri planım var. akşam hazırlık yapacağım
Cevap sahibi4 ayHalime Elhamdulillah şu an sıkıntım yok🙂
Soran4 ayÇok hoş maneviyat açısından.. akşama ne hazırlığı peki onu tam anlamadım 🙂
Cevap sahibi4 ayBen kabir ziyaretleri yaparken ; tanıyarak gitmek ve isim olarak bilerek gitmek arasında fark görürüm. sonumta insan ne kadar bilgi sahibi olursa o kadar tanır ve sevdiği insan ise o insanı çok sever, daha önce de ziyaretlerde okudum sohbet dinledim ama aradan bir süre geçti, Eyüp ve Fatih camii ayrıca Yavuz Sultan Camii ile İsmailağa bölgesini ziyaret düşünüyoruz, manevi sevgi ve bağ güçlendirme için tekrar sohbet dinleyip, tekrar biraz okumak istiyorum
Soran4 ayÇok güzel Bi plan. Evliya ve tanınmış kişiler değil mi?
Çok fazla kişi var hangi birine gideceğine karar vermek zorlaşır.
Evet insan bilgilendikce merak eder. O kısımlardan geçtim de hep turistler vardı tabii. O kadar çok cami var aslında benim de pek ziyaret etme fırsatım olmadı
Soran4 ayBir de o civar çok karmaşık hep birbirine yakın cami ve kabir var 😅
Cevap sahibi4 ayBilgi arttıkça manevi bağ artar, ama az bilen ne kadar sever bilmiyorum. ben İstanbul’da çok kabir ve camii gezmek nasip oldu, manevi ortam çok başka, Bursa da aynı şekilde manevi ortam güzel yerler gördüm
Cevap sahibi4 ayİnsan halis niyetli olsun, Allah yardım eder, zaman bereketlenir kısa sürede çok kabir görebilirsin, uykun varsa gider, bazı şeyler akılla teraziye koyulmaz ya da hesap tutulmaz 🙂Allah dilerse her şey olur, buna inanıp yola çıkmak ilk adımdır
Soran4 ayPeki kitaptan okuyarak mi video ile mi daha çok?
Soran4 ayEn çok ziyaret etmek istediğin kim acaba?
Cevap sahibi4 aySürekli kitap okuyorum desem yalan olur, bu aralar çoğunluk sesli sohbet, yeni aldığım kitapların hiç birini bitiremedim daha. hem masada işlerimi yapıyorum hem sohbet dinliyorum, bazı zaman ise sesli kitap dinliyorum
Cevap sahibi4 ayİstanbul da Yuşâ Aleyhisselam ı da ziyaret ettim, bu haftaki planda en çok; Resûlullâh Sallallâhu Aleyhi ve Sellem i evinde misafir eden Ebu Eyyûb el-Ensarî radıyallâhu anh ı ziyaret etmek istiyorum, hadis müjdesine mazhar olmuş Fatih Sultan Mehmed han rahmetullahi aleyh ve Yavuz Sultan Selim han rahmetullahi aleyh i ziyaret etmek istiyorum, sahabeden zatlardan da ziyaret etmek istiyorum ama 3 kişi gideceğiz , öğle namazı sonrası döneriz, plan çıkaracağım , nasipte ne olacak bilmiyorum 🙂
Cevap sahibi4 ayCami olarak Ayasofya camii nasip olmuştu ama sabah namazı hiç nasip olmadı, bu da farklı bir güzellik olacak
Soran4 ayYaa hep böyle planlı mi hareket edersin?
Cevap sahibi4 ayHayır elbette plan dışı durumlar da yaşanıyor, ben zamanı verimli kullanma açısından plan yapmayı önemsiyorum
Cevap sahibi4 aySen planlı mı hareket ediyorsun, yoksa nasip diyip mi hareket ediyorsun
Soran4 ayGenelde plan severim yoksa unutuyorum ya da verimli geçmiyor
Cevap sahibi4 ayevet iyi yapıyorsun, düşündüğün aklından gidebilir, yazabilirsin, yadırganacak durum yok :)
Soran4 ayBu arada burçlara inanır mısın
Cevap sahibi4 ayburçlar hakkınd ayet var, burçlara inanınırım, evet ama her insan aynı değildir kaidesini eklemek gerekli diye düşünüyorum, senin düşüncen nedir, ve burcun nedir bu arada
Soran4 ayGenel olarak özelliklerin doğru olduğunu düşünüyorum.. Ve din ile de aran normalden iyi sanırım.. Aslan 🦁 , ya seninki?
Cevap sahibi4 ayBen yengeç burcuyum, bilmem her şey uyumlu mu değil mi, fikrim yok
Cevap sahibi4 ayOkumayı ve sohbet dinlemeyi severim, senin dini konuda ilgin nasıl
Cevap sahibi4 ayBakma böyle dediğime ama, kendimi övmüyorum, ben de hatası çok insanım, bir de İstanbul da sıkıntı çok, dışarı durumu belli, mücadele ediyoruz işte
Soran4 ayBen de bazı kanallar var ki onları izlemeyi çok seviyorum
Soran4 ayCamide de belki sohbet dinliyorsundur
Cevap sahibi4 ayHangi kanallar onlar. ben bu aralar tembelim, akşam erkenden uyurum. çok uyuyorum. yemek de çok yiyorum
Cevap sahibi4 ayEvet cami sohbetlerini severim, ama sürekli denk gelmiyor
Soran4 ayMyMecra öneririm Ömer Demirbağ özellikle de
Soran4 ayPeki birinden vazgeçsen hangisi olur? Çok yemek daha kötü etkiler bence diye düşünüyorum. Uykuyaysa ben de doymuyorum
Cevap sahibi4 ayTamam onları araştıracağım
Cevap sahibi4 ayBilmem ki çok zor durum. evet sonuca bakarsak çok yemek zararlı. çok uyku dinlendirir
Cevap sahibi4 aySenin yemekler ile aran nasıl
Soran4 ayKararında ve dengeli
Cevap sahibi4 ayİyiymiş o zaman,
Cevap sahibi4 ayEvde ev işlerini annen ile paylaşıyor musun, yoksa bazı işleri sürekli sen mi yapıyorsun
Soran4 ayPaylaşım ile yapıyoruz o zaten çoktan yapmış oluyor daha hızlı alışık olduğu için
Cevap sahibi4 ayİyi o zaman :)
Soran4 ayİlk kez biriyle buradan yani soru başlığı altına yorum olarak bu kadar çok konuştum 😅 bir de genelde konuşulmuyor ya. Aynı mı düşünüyorsun?
Cevap sahibi4 ayİşin yok demi. yazışıyoruz ama benim yüzünden sorun yaşamanı istemem
Cevap sahibi4 ayEvet benim de ilk oldu. soru başlığı altında bu kadar uzun sohbet var mıdır bilmiyorum 🙂
Soran4 aySorun 🙂 Yok
Cevap sahibi4 ayTamam 🙂
Cevap sahibi4 ayBiz burayı sohbet yeri yaptık gibi, daha birisi geleceğini sanmıyorum 😀
Soran4 ayVardır mutlaka da kimse okumak istemez bunları sayisini görünce üç basamaklı oldu maşallah 😅
Cevap sahibi4 ayEvet haklısın, insan okumaya üşenir 😀
Cevap sahibi4 ayİlk başta zaten soru cevap ile başladık, sohbet sonra başladı ☺️
Soran4 aySohbet edesimiz gelmiş demek ki🙂
Ve sence bu sitedeki kadınlar da en az erkekler kadar anormal değil mi?
Cevap sahibi4 ayEvet sohbet isteği gelmiş demek ki, insanda olan bir huy 🙂
Cevap sahibi4 ayEvet erkek ve kadın sayısını bilmem ama tuhaf tipler var. çok değişik bir site
Soran4 ayBu sohbetimiz oldukça normal fakat bunu yapamayanlar bile çok fazla var. Fark etmişsindir eminim
Cevap sahibi4 ayEvet burada dengesiz çok fazla, cinsiyet ayırmadan söylüyorum
Cevap sahibi4 ayİnsanlar fikirleri ile konuşmaları ile tanışır ya da kafası uymaz sohbeti keser, burada çok insan saçma sapan konuşmalar içinde yaşıyorlar, kültür desen çok kısıtlı, eğitim olsa da farketmiyor
Soran4 ayBunu fark etmemek imkansız 🙅🏻♀️
Cevap sahibi4 ayEvet öyle tabi, ama seviye düşük tiplerden mümkün olduğunca uzak yaşamaya çalışalım derim
Soran4 ayHer ne kadar zor olsa da..
Yemek en çok ne yapıyorsun? Ya da hazır mı?
Cevap sahibi4 ayEvet çok zaman hazır yerim, aklıma gelirse bir şey yapmaya çalışırım. çorba çeşitleri, makarna, ve diğerleri et yemeği oluyor, bazı zaman iştah olmaz, ekmek arası salata yerim, akşam geçiririm
Soran4 ayEkmek arası salata mı güzelmiş 😀 pek duymadım öyle
Hazırla idare etmek zor değil mi et tarzı mı genelde?
Cevap sahibi4 ayBekar erkek böyle oluyor, ya fast food, pizza, köfte, döner, ya evde çorba makarna, et tavuk yemekleri, ayda en az 15 gün et ya da tavuk yerim, çok yemek yapmayı bilmiyorum
Cevap sahibi4 ayMide doydu ise sorun yok 😃
Soran4 ayEv yapımı değil yani et tavuk anladım 😅
Soran4 ayÇorba da hazır değildir umarımm
Cevap sahibi4 ayEvet, tavuk alıp kızartırım. geçen gün abi tosun kesti 3 kilo et aldım, buzluğa attım, iş yerinde sürekli olsa da , evde de olsun et
Cevap sahibi4 ayYok mercimek su şehriye falan işte , çorba 😀
Cevap sahibi4 ayHazır çorba sevmiyorum
Soran4 ayEvet sevilecek bir yani da yok atıştırmalık çok arar mısın
Cevap sahibi4 ayDamak çikolata her gün 1 tane. Bisküvi de alırım , cips bazen
Soran4 ayBekarlık özgürlük diyosun yani, 😅
Cevap sahibi4 aySen sever misin
Cevap sahibi4 ayYa bilmiyorum ama standart huylarım var, ben evli olsam da aynı çikolata bisküvi yerim , yemek kültürü biraz değişir
Soran4 ayBazen, eskiye oranla çok çok daha az. Güzel gelmiyor bozmuşlar zaten
Cevap sahibi4 ayEvet cino aldık geçen güzeldi , nostalji yaptık 🙂
Soran4 ayEvlilik erkeğe daha çok yaramıyor mu yine de?
Cevap sahibi4 ayYarayan olmuştur, bazısı evleniyor, tatlı börekler, yiyor çok zaman. ama ben zahmetli insan değilim, o yüzden dengem fazla değişmez diye düşünüyorum. ama hanım yaparsa yerim yapacak bir şey yok, o da onu öğreneceği için dengeli yapar, israf bize yakışmaz
Soran4 aySadece yemeği kastetmemistim😅
Cevap sahibi4 ayNeyi kastettiğine bağlı, evlilik erkeğe daha çok nasıl yarıyor
Soran4 ayBurası Ortadogu ülkesi ya, kadın ömrü kısalıyormus galiba. Koşuşturmaktan olabilir belki, her şeye yetişmeye çalışmasindan
Cevap sahibi4 ayKadın ev işlerine erkek dışarı işlerine bakması daha iyi, ama kadının memuriyeti varsa erkek evde kadın a yardım etmesi gerekiyor
Soran4 aySence her koşulda kısaltır. Buna katılır mısın?
Cevap sahibi4 ayÖmür bellidir ama beslenme dinleme dikkat etmiyor ise, anne babası ya da eşi de sorunlu, sürekli üzüntü sebebi ise evet hastalıklar ve erken yaşta çökme başlar
Soran4 ayErkegin rahat etmesi için daha çok sebep var bence. Kadının düzeni daha çok değişiyor. Sen mesela yine aynı ise devam edeceksin. Çok bir şey beklenmiyor senden..
Cevap sahibi4 ayEvet ama bunlar insanların konuşarak karar verdiği işler, haklısın işte erkek böyle düşünmeli , ben bu kızı ailesinden emanet aldım, ona göre davranmalı, ama bu zamanda böyle kafası çalışan yüzde kaç erkek var bilmiyorum
Soran4 ayOlması gereken bu. Böyle düşünmene sevindim.. Bencilce davranmak yorucu çünkü.
Cevap sahibi4 ayEvet öyledir ama zaman değişiyor insanlar değişiyor işte, kime ne diyeceksin
Soran4 ayYa, sorma..
Hiç evlenmemek 40 yaşında dahi kulağa hoş geliyor mu peki😀
Cevap sahibi4 ayZor olur ya, biliyorsun insanın doğasında bir yaşam var yani, insan zorlanır, çocuk istiyorsa zaten daha zor
Cevap sahibi4 aySenin yaş kaç oldu 😀
Soran4 ay24 , sen?
Çocuk neden istersin istesen, yaşlanınca baksın diye mi? Yoksa hayatına renk gelsin diye mi?
Cevap sahibi4 ayAramızda 12 yaş var 🙂hiç çocuğum olmadı ama sanırım aradaki sevgiyi güçlendirici etken olur, evdeki muhabbet artmasına sebep olur, bilmem belki eşim olursa ;bir kaç yıl yurt içi yurt dışı gezelim diyecek, çocuk beklesin diyecek
Soran4 ayEvet olmazsa eksik olur gibi
Soran4 ay100'den fazla cevap sebebiyle az önce rozet 🏵️ aldım 😂 😂
Cevap sahibi4 ayDuvarı özel mesaj alanı yaptık. normaldir 😀
Cevap sahibi4 ayBilmem benim hanım belki gezmeyi öne almak ister, onu da düşünürüz sorun değil
Soran4 ayArtık evlenme yaşı ilerledi ya zorlanmazsın yine çok
Pek takılmıyor artık değil mi?
Cevap sahibi4 ayEvet doğru diyorsun, kariyer öncelik şimdi, eski zaman bitti bence de
Soran4 ayNe kadar geçse o kadar zorlaşıyor diyemeyiz; yani öyle mi?
Soran4 ayKadınlar için de geçerli mi?
Cevap sahibi4 ayEvet yaşlar ilerledi. ortalama 30-32, ama kafa dengini bulamadı isen boş ver zaten, boşanma ihtimalin yüksek olur
Soran4 ayEvet doğru kafa dengi gibi gözüküp sonra değisme ihtimali de var mı ve sen bunu nasıl anlarsın?
Cevap sahibi4 ayBence insan değişmesi zor, ilk aşamada doğru analiz yapıp hareket edersen sorun çıkmaz. ama ben seviyorum. bu huy önemli değil düzelir dersen sorun olur, seviyorum deyip kötü huyları kapatmak hata bence, ya da hayat boyu onlara laf etmemeli
Cevap sahibi4 ayMerhametli sonradan zalim olmaz, bencil sonradan düzelmez. romantik olmayan romantik olmaz, yalancı düzgün olmaz. cimri yine zor düzelir
Soran4 ayTamamen anlaşılması için evlenmek gerekir sanırım diyebiliriz..
Cevap sahibi4 ayGeçen birisi şunu dedi : ben evlendim, ama eşimi evin içinde tanıdım, ben de dedim ki:sen kötü huylarını gördün hatta bana da anlattığın oldu, ama sen inat ettin evlendin
Cevap sahibi4 ayAma senin dediğin de tam doğrusu. bazıları fena oyunlar ile maskeli yaşıyor. pislikler sonra çıkıyor
Soran4 ayEn azından doğal biriyse, saklamıyorsa önceden az çok tahmin edilebilir
Cevap sahibi4 ayBen doğalım başkasını bilmiyorum, zaten rol ihtiyacım yok. saklayacak bir şeyim yok, ayrıca sen de merak ettiğin ve öğrenebileceğin her şeyi kayıt olarak istemek hakkındır
Soran4 ayYüzünden, sesinden vb belli olur bence yine de çoğu zaman
Cevap sahibi4 ayEvet haklısın ama bazı insanlar bazı yalanları iyi oynarlar, kayıtlı bir şey ise istemek daha iyi
Cevap sahibi4 ayKarakter ise, gerekirse deneyeceksin göreceksin. Hayatta en önemli seçim eş seçimi bence
Soran4 ayNe kaydı? Sicil mi
Cevap sahibi4 aySicil, banka kaydı, sgk, maaş , ya da gelir , ne ise işte, merakın ne konuda ise , sağlık ise onu iste , hakkındır
Soran4 ayZaten başka ömürlük pek bir şey secmediğimiz için ev var onun da ruhu yok 😂
Cevap sahibi4 ayAynen öyle, ama görüyorsun kaç insan ilk yıl boşanıyor, ya da büyük olaylar olabiliyor, eş seçim önemli ☺️
Cevap sahibi4 ayKısacık hayat var türlü türlü dertler var 🙂
Soran4 ayPeki şu an evli olmak ister miydin ve hala olduğundan genç hissediyorsundur bence. Eskisi gibi olmadığına göre düzen.
Cevap sahibi4 ayEvet isterdim, yarın eşimle gezerdim 🙂aynen kendime bakıyorum. mümkünse doğal beslenme tercih ediyorum. kolay kolay ilaç almam
Cevap sahibi4 ayGerçi her aktivite ve geziyi eşimle yapardım o zaman 😀
Cevap sahibi4 aySen evli olmak ister miydin
Soran4 aySenin yaşın geçmişin kaç yaşına eş değer acaba😅
Soran4 ayEşinden sıkılmaz mıydın? Şu an istemezdim çok fakat ilerde isterdim
Cevap sahibi4 ayBilmem kaç yaşına denk gelirdi 😃
Cevap sahibi4 ayYok, neden eşimden sıkılayım ki 🙂
Soran4 ayDeğişik çünkü biriyle tamamen yaşamak ya
Cevap sahibi4 aySen eşinden sıkılır mısın
Soran4 ayEnerjiksen 30 olabilir bence
Cevap sahibi4 ayEvet enerjik insanım
Soran4 ayO zaman dediğime katılıyorsundur, yine de biyolojik yaş daha onemli mi ki?
Anlayışı kit olmazsa pek sanmıyorum sıkılcagimi
Cevap sahibi4 ayBence de değil ama her zaman geçerli olmaz, hastalık riski hastalık durumları bunları etkiler
Cevap sahibi4 ayBen mesela periyodik baktırırım. Sağlığım yerinde sorun yok
Cevap sahibi4 ayAma şeker tansiyon olsa 40 da çökerim
Soran4 ayO hastalıklar çok değiştirir haklısın 😐
Soran4 ayGörünüş olarak da daha genç sanıyorlardir
Cevap sahibi4 ayEvet, bakım ve spor olunca öyle oluyor
Soran4 ayİlginç durumlar
Cevap sahibi4 ayHer insan farklı, kimisi de büyük gösteriyor
Soran4 ayEvet kimse kimseye benzemez. Bu yaşlarda saç da dökülüyor çoğu zaman olmadıysa şanslısin dimi
Cevap sahibi4 ayEvet şanslıyım, gür saçlarım var, çok zaman saç düzleşsin diye jöle kullanıyorum
Soran4 ayBu nadir mi görülür?
Cevap sahibi4 ayBilmem ki, benim durum iyi yani.
Soran4 ayGenetiktir de biraz anladım 😀
Cevap sahibi4 ayEvet saç dökülmesi genetik de olabilir, bizde saçlar gür 😀
Soran4 ayYine de ufak da olsa sıkıntılar çıkıyordur. Cilt veya başka bir şey. Çünkü insan mükemmel olamaz 🤔
Cevap sahibi4 ayElbette öyle, yaş geçtikçe yıpranıyoruz, ama bazısı bakımsız hızlı çöküyor
Soran4 aySpor salonuna mı gidiyisun
Cevap sahibi4 ayEvet oraya da gidiyorum ama düzenli değil 🙂
Soran4 ayBurada bu kadar sohbeti devam ettirmek epey zor tekrar söylüyorum 😀 yeterli şimdi. Oldukça konuştuk iyi akşamlar 🏙️
Cevap sahibi4 ayBence de zor. yazaaarsn konuşalım, tekrar burada mı devam edeceğiz 🙂
Soran4 ayBilmem cogu şeyi konuşmadık mi
Cevap sahibi4 ayKonuşmak istersen diye söyledim, evet çok şeyi bilmem ama çok şey konuştuk 🙂
Cevap sahibi4 ayBilmem deyince, istersen konuşabiliriz anlamı da çıkabilir 😀
Soran4 ayKim isterse
Soran4 ayAnlamadım karıştı
Cevap sahibi4 ayBilmem deyince iki türlü anlam çıkabilir yani, özet olarak
Cevap sahibi4 ayBilmem çoğu şeyi konuşmadık mı dedik, ona cevap olarak yazdım
Cevap sahibi4 aySen tekrar konuşmak ister misin
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)4 ayÇalışan Biri olarak çalışmak ama hem çalışan hem anne olanlar da var ekonomik özgürlük istersen çalışırsın
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Canım merhaba 😊 Güzel ve derin bir soru sormuşsun, bravo sana 🌸
Evlenince ev hanımı olmak da zor tam zamanlı çalışmak da zor aslında 😅 Ev hanımıysan evin yükü bitmiyor, görünmeyen emek çok fazla, kimse “mesain bitti” demiyor. Dışarıda çalışıyorsan iş stresin var, sonra eve gelip yine ev sorumluluğu devam ediyor 💼🏠
Bence en zoru, emeğinin değer görmediği rol hangisiyse o. Destek görmeyen ev hanımı da çok yorulur, yükün çoğunu üstlenen çalışan kadın da 💔
Önemli olan senin ne istediğin, nasıl bir hayat hayal ettiğin. Kendini feda ettiğin değil, kendini var ettiğin bir yol seçmeye çalış. Unutma, kariyer illa ofis demek değil, evde de kendini geliştirebilir, üretken olabilir ve hayatına yön verebilirsin 💪✨
İleride evlilik ve iş hayatı arasında seçim yapman gerekirse tek soruyu sor kendine: “Bu hayatın içinde ben var mıyım?” Varsa doğru yoldasın canım 💜🌿12 Yorumla
Soran4 ayevde de kendini geliştirebilirsin dedin, o nası olacak para kazanmadan?
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen4 ayÇok yerinde bir sorgulama bu 🎓💼
Evde kendini geliştirmek illa hemen para kazanmak demek değil. Online ücretsiz kurslar, okumalar, gönüllü işler, sertifika programları ile altyapını güçlendirirsin sonra gelir zaten 💻📚
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çalışmanın hiçbir yanı güzel değil bundan emin olabilirsin. Ne güzel otur evinde sıcacık hergün.
06 Yorumla
Soran4 ayMecbur kalınırsa sonuçta
Soran4 ayOlsun başkasından beklemektense, bazen ev de sıkar
Soran4 ayİhtimal dahilinde bu da sonuçta
4 ayKadınların işi her türlü zor
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
4 ayİksii de zor kolay bir şey yok şu hayatta
00 Yorumla Eğitim & Kariyer konusunda 392 cevap paylaştı. Calisan evet hanımı olmak daha zor 🙂
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayIkiside
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar