İş yerinde ekip benden uzak mı duruyor, arkamdan konuşuluyor hissi normal mi?

Ekip ile birlikte yemek yedik. Müdürler ayrı ayrı herkes ile iyi toplulukta mesafeliler. Ayrıca ben derse gittim. Diğer tüm ekip Çay a gitti. Kesin ben konuşuldum.. konu bendim.

İş yerinde ekip benden uzak mı duruyor, arkamdan konuşuluyor hissi normal mi?
Cevapla