Arkadaşlar atanmak üzereyim ama eşim çalışmama çocuğumuz var diye müsade etmiyor sizce onu dinlemeli miyim?

Sadece İstanbul çalışma yeri olarak atama şansım var deli gibi çalışıyorum çünkü son 2 senem kaldı yaş şartı da var yaşım 2 sene sonra çalışsam da giremiyorum zaten puanım çok düşük değil mulakatı da geçersem olumlu olacak gibi eşim merkezi görevde eş durumu yok benim de atanınca 5 yıl tayin istememe durumu varmış ben gitmek istiyorum diye eşim şimdiden bireysel emekliliğimi kapattı benle konuşmayı kesti biz Ankara da yaşıyoruz benim atanmam demek 2,5 yaşında oğlumla ist da tek başıma ev açıp kreşe verip yaşamam demek onun da Ankara 'da tek başına yaşamaya çalışması demek ütüsünü yemeğini herşeyini yapıyorum bu rahatından mı bilmiyorum ailem de bana istda destek olacak yanıma taşınacak annem ama eşim bir türlü kabul etmiyor atanmayı çok istiyorum özgürlüğüme düşkün biriyim ne olu ne olmaz altın bileziği elime takmak istiyorum siz olsanız naparsınız sizce eşim beni sevmiyor mu çünkü ben şüphe etmeye başladım
Arkadaşlar atanmak üzereyim ama eşim çalışmama çocuğumuz var diye müsade etmiyor sizce onu dinlemeli miyim?
Cevapla