İstifa etmesi doğrumu değilmi bilmiyorum abim ne yapmak istiyor?

Lütfen anlayışla okuyup konusursanız sevinirim abim 6 yıllık bir polis memuru ve hergün eve şikayetlerle gelen birisi oldu son 3 yıldır. bir hevesle zamanında çok isteyerek girmişti şimdi ise bıktım anne bacı küfüryemekten artık hergün diyor kaldıramıyorum yapılacak iş değil ne gecem kaldı ne gündüzüm 2 gün yat 2 gün çalış ne yaptığın belli değil allaha emanet yaşıyoruz gidiyoruz eskisi gibi bir gururu yok artık bu işin köpeklerin ağız kokusunu çekiyosun neden diyoruz annem ve ben yapılacak iş değilde ondan bitirdiler artık gerçekten bitirdiler bizi anne diyo keşke sanayiye girseydim küçükkeen böyle olacağını bilseydim diyor ne yapıcaksın peki abi diyorum mesleğime devam edicem ne yapıcam elektronik üzerinden açıcam bir dükkan bakıcam hayatıma diyo abim sizce doğru bir kararın eşiğindemi?
İstifa etmesi doğrumu değilmi bilmiyorum abim ne yapmak istiyor?
Cevapla