Air walker ile calışmaya dönmek mantıklı mı, bu halde isten atılma riskim var mı?

Air walker ile calışmaya dönmek mantıklı mı, bu halde isten atılma riskim var mı?

Merhaba arkadaşlar ben anaokulu öğretmeniyim ilk öncelikle bizim işimiz belki bilenler vardır diğer işlere göre daha yoğun geçiyor yani çocuklarla çalıştığımız için oradan oraya koşmak durumunda kalıyoruz, ben okulun üçüncü katındaKi sınıftayım. Okula başladığımdan beri de benim sol ayağım ağrıyordu ama nedenini asla bilmiyordum bir gün şişmiş bir şekilde uyandım (ayak parmağım üst kısmındaki parmagimin altı) doktora gittik mr çektirdik. (Pazartesi günü okuldan eve gelirken kar yağıyordu o gün müdür okulu tatil etmedi 15 tatilde bizler çalışmak durumundayız) ben düştüm ön kısmını da artı olarak kırdım. Ve istirahat yazdı 10 gün + alçı taktırdı ayağımda hareket kısıtlılığı olması için. Kemik iliği ödemim ve kırığımla baş başa kaldım.
doktor yine on gün dinlenmem gerektiğini söyledi ama ben işime dönmek istiyorum o zaman alçı değil de air walker edin ve öyle devam et dedi. Yine kendini çok yormadan. Benim sorum şu şimdi ben işe devam edeceğim beni halim yüzünden işten atar mı iki senedir çalışıyorum Öğrencilerimi çok özledim ama kendi isteğimle çalışmak istiyorum doktor rapor vermesine rağmen ben istemedim çalışmak istediğimi söyledim beni çıkartır mı eder mi sonuçta bu halde bile çalışmaya çalışıyorum benim içimi rahatlatabilir misiniz olası senaryolar vesairelere de açığı m

Air walker de bu belki bilmeyenler vardır diye ekliyorum biraz ağır robot gibi yürüyorum :/

Air walker ile calışmaya dönmek mantıklı mı, bu halde isten atılma riskim var mı?
Cevapla