O ODTÜ psikoloji okuyor diye kendimi ondan daha eksik hissetmem normal mi?

Kendimi eksik hissediyorum ona karşı bu normal mi ben okumadım o dereceyle odtü psikoloji kazanmış

Güncellemeler
5 ay
Arkadaşlar yardımcı olun ltfen
Güncellemeler
5 ay
Ayrılimmi arkadaşlarrrr
O ODTÜ psikoloji okuyor diye kendimi ondan daha eksik hissetmem normal mi?
Cevapla