Geçen sene beni işten çıkaran kişi kafeyi devretmiş, iş yerine gidip tekrar başvurmak istiyorum yapmalı mıyım?

Evimin yakınında küçük bir kafeydi. Komşum olacak karı geçen sene gel çalış dedi tamam dedik aradan bir ay geçmeden bana sen iş beceremiyorsun deyip çıkardı. Çıkarıldığım günden önce beni yarı zamanlıdan tam a geçirin demiştim siz anladınız konuyu. Çok kinlendim. Haksızlığa tahammülüm yok. Az önce annem söyledi komşu 1 ocakta devretmiş kafeyi geçen sene aralık ortasında açmıştı. İçimin yağları eridi. Kafeye gidip yeni sahipleriyle tanışmak, işe başvurmak istiyorum dediğim gibi eve çok yakın ve minik bir kafe. Yapsam mı yapmasam mı kararsızım
Geçen sene beni işten çıkaran kişi kafeyi devretmiş, iş yerine gidip tekrar başvurmak istiyorum yapmalı mıyım?
Cevapla