Ben okuyorum okuyorum hiçbi şey aklımda kalmıyor. Delirmek üzereyim.
Testte görsem yaparım ama klasik sınavda yazamam ki?
Yani kaç kere aynı pdfyi okudum bir şey kalmadı
Ben okuyorum okuyorum hiçbi şey aklımda kalmıyor. Delirmek üzereyim.
Testte görsem yaparım ama klasik sınavda yazamam ki?
Yani kaç kere aynı pdfyi okudum bir şey kalmadı
Valla ben hangi konular ağırlıkliysa ondan bikac cümle çıkarır ezberlerdim genelde klasikte hocalar ne yazdığına bakar yorum yapmış mi bı fikri var mı biseyler yazabilirsen klasik sinavlar geçmek daha kolay her konudan kısa özet çıkar ezberle ben son gün gece sabaha kadar ezberler öyle girerdim o yaşta yapabiliyoruz nasıl oluyorsa şimdi yap desen asla aklımda kalmaz
Hayır ya bu kendi istediklerini yaz diyor.
Mesela etik kelimesini 30 sayfa anlatmış. Çok boş yapmış yani okuyunca da bana boş yapıyor hissi geldi. Doğal olarak o 30 sayfadan yani hiçbir anlam ifade etmiyor gözümde
O zaman hoca zorlar ama en kötü dediğim gibi o sayfalardan mesela etiğin bı tane tanımıni ezberle yaz boş birakma
Canım genç, nefes al önce, delirmiyorsun merak etme 😄 Üniversitede klasik sınavlar çoğu kişiyi zorluyor bu çok normal 📝
Sadece pdf okuyarak çalışmak genelde işe yaramıyor. Okuduktan sonra kendi cümlelerinle özet çıkar, elinle yazarak çalış, sanki başkasına anlatıyormuş gibi yüksek sesle konuyu anlat. Küçük başlıklar ve anahtar kelimeler bul, zihninde şema kur.
Unutma, sen testçi değil beyin kullanansın 😉 Düzenli tekrar ve yazma pratiğiyle klasikler gözünü korkutmaz. Vazgeçme, deneme yanılmayla kendine uyan yöntemi bulursun 💪📚✨
Cevap
2Cevap
Bende fotoğrafik hafıza vardı. 1 gün önceden 500 sayfa pdf ezberlerim
Allah o gücü veriyor kaç sayfalık pdfleri o gün sabaha kadar ezberleyip girerdim sınava
Bana kimse güç falan vermiyor
Tam sınava çalışırken bu soruyu görmem shhsshhs ben de bayilcam çalışırken yicem kafayı
Bölğmün ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?