33 yaşında doktora yapıp kadro bulamayan tek ben miyim, evde mi kaldım artık?

Güncellemeler
4 ay
Erkekler işsiz olduğu için mi gelmiyor
Güncellemeler
4 ay
Yani evde mi kaldım
33 yaşında doktora yapıp kadro bulamayan tek ben miyim, evde mi kaldım artık?
Cevapla