Travma sonrası anksiyete ve odaklanamama yaşarken hemşirelik işimden istifa etmeli miyim?

2 yıl önce çalıştığım kurumda adli bir olay yaşadım. İşlev kaybım oldu şu an çalışıyorum ama daha hafif işlerde ama onlarda bile zorlanıyorum nöbet tutmuyorum. ama çok zorlanıyorum odaklanamama konsantrasyon kaybı anksiyete panik vb sizce istifa etmeli miyim? Edersem kiramı bile ödeyemem ailemle yaşamıyorum. Orta derecede İngilizcem var potansiyelim var ama gerçekleştiremiyorum ne yapayım sizce?

hemşireyim memurum

Travma sonrası anksiyete ve odaklanamama yaşarken hemşirelik işimden istifa etmeli miyim?
Cevapla