Üniversitede 1 döneme 11 ders alıcam, hepsini verebilir miyim?

Seneye güz döneminde 11 dersim olacak. 7. Sınıf olacağı için son şansım. Bu derslerden 6 tanesini hiç almadım, devam zorunluluğu var. Kalan 5 tanesi ise hiç çalışmadığım için kaldığım dersler.

Artık alacağım diploma için hevesim kalmadı. Aileme yük oluyorum, akrabaların diline düştüm. En kötüsü de kendimden tiksiniyorum.
Üniversitede 1 döneme 11 ders alıcam, hepsini verebilir miyim?
Cevapla