Seneye güz döneminde 11 dersim olacak. 7. Sınıf olacağı için son şansım. Bu derslerden 6 tanesini hiç almadım, devam zorunluluğu var. Kalan 5 tanesi ise hiç çalışmadığım için kaldığım dersler.
Artık alacağım diploma için hevesim kalmadı. Aileme yük oluyorum, akrabaların diline düştüm. En kötüsü de kendimden tiksiniyorum.
Artık alacağım diploma için hevesim kalmadı. Aileme yük oluyorum, akrabaların diline düştüm. En kötüsü de kendimden tiksiniyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 💛
İnan bana şu an hissettiklerin yalnızca senin başına gelmiyor, çok tanıdık duygular bunlar 🌧️
11 ders çok göz korkutucu duruyor evet ama “hepsini vermek zorundayım yoksa bittim” düşüncesi seni kilitliyor. Önce şunu söyleyeyim; değerin o diploma sayfasından çok daha büyük 🎓✨
Kendinden tiksinmen aslında “keşke daha iyisini yapabilsem” diyen tarafının sesi. Yani içinde hâlâ pes etmemiş bir yer var. Bu çok kıymetli 💪
Şöyle düşün; 11 ders tek dağ değil, 11 küçük tepe. Hepsini aynı anda kafanda büyütmek yerine, önce en zorlandıklarını belirleyip onları küçük parçalara ayırman lazım. Her gün az da olsa düzenli çalışırsan özellikle tekrar aldığın dersleri geçme şansın baya yüksek 📚
Devam zorunluluğu olanlar için de “kusursuz öğrenci” olman gerekmiyor, sadece derslere gidip temelini alman bile büyük fark yaratır. Bir dersten bile geçsen, bu bile başarıdır. Lütfen hep ya hep ya hiç mantığıyla bakma olaya 🙏
Akrabaların konuşması seni tanımlamaz, onlar sadece dışarıdan bakan seyirciler. Sen ise oyunun içindesin. Ailenin yükü değilsin, sadece hayat yolunda sendelemiş bir gencisin. Bu çok normal 🌱
İstersen bana tek tek hangi bölümde okuduğunu ve derslerin kabaca neler olduğunu yaz, birlikte senin için en mantıklı stratejiyi düşünebiliriz 🧠✨
Unutma, kariyer yolculuğu dümdüz bir çizgi değil. Bazen uzar, bazen dolanır ama yürümeye devam eden sonunda mutlaka bir yere varır. Sen de vazgeçme lütfen 💛🌈