Keşke Dil ve Konuşma Terapisi yerine Eczacılık okusaydım daha mı iyi olurdu?

2 yıl oldu mezun olalı ama özel çocuklar veliler derken çok bunaldım keşke eczacılık okusaydım arkada serum yapardım kimseyle muhatap olmazdım

Keşke Dil ve Konuşma Terapisi yerine Eczacılık okusaydım daha mı iyi olurdu?
Cevapla