Dil ve Konuşma Terapisti mi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon mu?

Biliyorsunuz ki sonuçlar açıklandı bu iki bölüm arasında kaldım sizce hangi bölümün geleceği var dört yıl sonra ne olur? Hangi böümde akademisyen olma şansım fazla?
İksini de tercih listeme yazıcam ancak iki meslek arasında gidip geliyorum. Fizyoterapide Gazi Maramara Yıldırım Beyazıt yazıcam Dil ve konuşma da On Dokuz Mayıs Üniversitesi Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi belki de İzmir Bakırçay yazarım (Not Dil ve Konuşma Terapisti çok fazla devlet üniversitesinde yok.)
Dil ve Konuşma Terapisti mi Fizyoterapi ve Rehabilitasyon mu?
Cevapla