Büyün gün çok mesai harcadım basım çatlıyor olmadı olmayacak mı?

Tüm gün 7 tane Instagram açtım 7si de 20 dakika aldıktan sonra askıya alındı. Bir iki tane arkadaşım eklemiyor bile bıktılar çok kötü bir durum. Yarın telefoncular çarşısına gitcem. Ne yapayım O benim hayatımdı.
Büyün gün çok mesai harcadım basım çatlıyor olmadı olmayacak mı?
Cevapla