Hiç derste kopya çektiniz mi, en özgün kopya yönteminiz neydi?

Yani kağıtlara yazıyordum ama büyüyünce daha da ustalaştım, ses kaydı yaptım, kulaklık ile dinliyordum jsjsjjsj

Hiç derste kopya çektiniz mi, en özgün kopya yönteminiz neydi?
Cevapla