Babamın benden para istemesi ve mezuna kalmama karşı olması normal mi, ne yapmalıyım?

Ogrenciyim ve hedefim degistigi icin mezuna kaldım bu surecte universite icin para biriktirmek istedim ve ise girdim sonra isler karıstı bari gelecege malum turkiye sartları yatırım olsun diye kucuk bi birikim yapayım diye dusundum. yaklasık 5 ay calıstım ama Şu an elimde resmen bi hic var. Neredeyse hic masrafım yok ve ailecek de aman aman birlikte icerde ya da dısarda vakit gecirmiyoruz yani minimum masraf cıkıyor. Sorun su babam para istiyor ama isteme sekli ve sebepleri beni kotu hissettiriypr. beni sınav ıcın baska bi şehire goturdugunde yaptıgı masrafların parasını donunce benden alacagını şaka yaparak soyleyip durdu bu bir ornek mesela evlat olarak kotu hissettirdi ve donunce de fazla fazla aldı ztn ki kendisi gercekten iyi kazanıyor. suana kadar bendeki total paranın %60/65ini neredeywe kendisine verdim annem hic istemez benden ama isterse de insan gibi ister ben de tereddutsuz veririm hiç sorun cıkmaz bazen o sormadan bile atarım kendisine. Yani bilmiyorum cok calıstım emek verdim kendi paramı kendim icin harcamadım bile denebilir.. Simdi de calısmadıgım sınava hazırlandıgım icin sürekli bi ters muamele yiyorum. Napmalıyım?

Babamın benden para istemesi ve mezuna kalmama karşı olması normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla