Is yerinde ekipte biriyle yasadiginiz sorunu nasil cozuyorsunuz?

Ekipte 3 kisiyiz, iki uzman 1 kidemli.

Adi kidemli ama ayni isi yapiyoruz. Bastan beri de buyurgan bir yaklasimi yoktu, keza benim operasyon yukum digerlerinden de fazla derken bu kiza tittle vermediler bu baya kinlendi. Bizim uzerimize yurumeye calisiyor. Kaba bir sekilde telefonuma sen bak, ben suraya gidiyorum, telefonumu uzatsana , ben su an gidemiyorum sen gitsene... boyle turlu turlu malliklar.

Diger uzman arkadas da rahatsiz bu tutumdan ama dile getiremiyor. Pzt ekip toplantisi atip orada mi konusalim , yoksa birebirde o kisiye mi soylim rahatsizligi. mi?

Güncellemeler
5 ay
1111
Is yerinde ekipte biriyle yasadiginiz sorunu nasil cozuyorsunuz?
Cevapla