Öğretmenler, not verirken acımasız mı olmalı yoksa vicdanlı mı davranmalı?

Herkes 100 veriyom sozlüden hatamı yapıyom sizce 10 20 alani bile geçiriyom geçsin diyom yazık ailesine yanlışmi düşünüyom sizce ben herkes hakkı ne ise verilmeli ama ben aciyom bari 2 saatlik dersten geçsinler diye hocalarım ne düşünüyorsunuz

Öğretmenler, not verirken acımasız mı olmalı yoksa vicdanlı mı davranmalı?
Cevapla