Eğitim & Kariyer Çevre mühendisi veya tarım sektöründe çalışanlar iş bulma durumu nasıl? Kpssciiii Takip Et Xper 1 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler5 ay Puanla atama oluyor. Soruyu düzeltmiş sistem fark etmeden paylaştım Çevre mühendisi veya tarım sektöründe çalışanlar iş bulma durumu nasıl? Cevapla İş Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
İsa22 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% 5 ay Çevre müh. Mantıklı bence araştır derim 0 2 Yorumla Kpssciiii 5 ay Soruyu düzeltmiş sistem fark etmeden paylaştım. Sormak istediğim bu değildi Yorumla İsa22 5 ay Anladım Yorumla
Gizli Üye (30-35) 5 ay Ben çevre mühendisiyim hangi bölüm olursa olsun kendini geliştirrsen iş bulursun 0 1 Yorumla Kpssciiii 5 ay Soru yanlış oldu. Site düzeltmiş. Ben başka bir şey soracaktım Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 5 ay Eğitim & Kariyer konusunda 801 cevap paylaştı. çalışmıyorum maalesef 0 0 Yorumla
Ottoman1236578 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 5 ay 10 100 0 2 Yorumla Kpssciiii 5 ay Soru yanlış oldu. Site düzeltmiş. Bu soruyu sormak istemedim. Yorumla Ottoman1236578 5 ay Soru ne peki Yorumla
Aslanboğ Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% 5 ay Yok gh 0 4 Yorumla Kpssciiii 5 ay Yok zaten. Puanla atama oluyor. Soruyu düzeltmiş sistem fark etmeden paylaştım Yorumla Kpssciiii 5 ay Soru bambaşka. Ben farklı bir şey soracaktım. Yorumla Aslanboğ 5 ay Him Yorumla Aslanboğ 5 ay Ne yapıyorsun Yorumla
uzunadam2323 Takip Et Xper 6 Yaş: 41 5 ay Genelde bulurlar ne icin soruyorsun 0 8 Yorumla Kpssciiii 5 ay Soru yanlış oldu Yorumla Kpssciiii 5 ay Atananlar burada mı diyecektim Yorumla uzunadam2323 5 ay Ben mühendisim atandim Yorumla Kpssciiii 5 ay Kpss ile alan kurum bunlar. Yorumla uzunadam2323 5 ay Nasıl Yorumla Kpssciiii 5 ay Çevre veya tarımda çalışanlar burada mı? yazmıştım sanırım. Soruyu site değiştirmiş. Attıktan sonra fark ettim. Silemedim soruyuda Yorumla Kpssciiii 5 ay Sizi bilmiyorum ama ben puanla atanıyorum. Yedekteyim. Tarımın çağırma durumu var. Yorumla uzunadam2323 5 ay Ne Muhendisi olarak Yorumla
Gizli Üye (25-29) 5 ay Gel bizim çiftlikte çalış Hanfendi 0 14 Yorumla Kpssciiii 5 ay Hayırdır la sen çalış Yorumla Cevap sahibi 5 ay İş arıyorsun ya bende sana iş veriyorum Yorumla Kpssciiii 5 ay İş aramıyorum abicim Yorumla Cevap sahibi 5 ay Ne yazdığını bilmiyorsun sen 🤣🤣🤣 Yorumla Kpssciiii 5 ay Soru yanlış oldu. Bakanlıkta iş bulunmaz. Atanılır. Yorumla Kpssciiii 5 ay Site soruyu kafasına göre düzenleyip atmış. Ben böyle sormadım. Hayret bir şey Yorumla Cevap sahibi 5 ay Eminim öyledir Yorumla Kpssciiii 5 ay Çevre veya tarımda çalışanlar burada mı yazmıştım sanırım. Site kafasına göre düzenlemiş. Böyle sormadım ki. Yorumla Cevap sahibi 5 ay Sen ne öğrenmek istiyorsun Yorumla Kpssciiii 5 ay İnanmazsanız inanmayın. Ben bu şekilde sormadım. Zaten çok iyi bir yerde çalışıyorum. Yorumla Kpssciiii 5 ay Çevre veya tarımda çalışanlar burada mı? yazmıştım sanırım. Soruyu site değiştirmiş. Attıktan sonra fark ettim. Yorumla Cevap sahibi 5 ay Sen tam olarak ne öğrenmek istiyorsun Yorumla Kpssciiii 5 ay Hangi bakanlık daha iyi Yorumla Cevap sahibi 5 ay Hangi bölüm bitirdin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Çevre müh. Mantıklı bence araştır derim
Soruyu düzeltmiş sistem fark etmeden paylaştım. Sormak istediğim bu değildi
Anladım
Ben çevre mühendisiyim hangi bölüm olursa olsun kendini geliştirrsen iş bulursun
Soru yanlış oldu. Site düzeltmiş. Ben başka bir şey soracaktım
çalışmıyorum maalesef
10 100
Soru yanlış oldu. Site düzeltmiş. Bu soruyu sormak istemedim.
Soru ne peki
Yok gh
Yok zaten. Puanla atama oluyor. Soruyu düzeltmiş sistem fark etmeden paylaştım
Soru bambaşka. Ben farklı bir şey soracaktım.
Him
Ne yapıyorsun
Genelde bulurlar ne icin soruyorsun
Soru yanlış oldu
Atananlar burada mı diyecektim
Ben mühendisim atandim
Kpss ile alan kurum bunlar.
Nasıl
Çevre veya tarımda çalışanlar burada mı? yazmıştım sanırım. Soruyu site değiştirmiş. Attıktan sonra fark ettim. Silemedim soruyuda
Sizi bilmiyorum ama ben puanla atanıyorum. Yedekteyim. Tarımın çağırma durumu var.
Ne Muhendisi olarak
Gel bizim çiftlikte çalış Hanfendi
Hayırdır la sen çalış
İş arıyorsun ya bende sana iş veriyorum
İş aramıyorum abicim
Ne yazdığını bilmiyorsun sen 🤣🤣🤣
Soru yanlış oldu. Bakanlıkta iş bulunmaz. Atanılır.
Site soruyu kafasına göre düzenleyip atmış. Ben böyle sormadım. Hayret bir şey
Eminim öyledir
Çevre veya tarımda çalışanlar burada mı yazmıştım sanırım.
Site kafasına göre düzenlemiş. Böyle sormadım ki.
Sen ne öğrenmek istiyorsun
İnanmazsanız inanmayın. Ben bu şekilde sormadım. Zaten çok iyi bir yerde çalışıyorum.
Çevre veya tarımda çalışanlar burada mı? yazmıştım sanırım. Soruyu site değiştirmiş. Attıktan sonra fark ettim.
Sen tam olarak ne öğrenmek istiyorsun
Hangi bakanlık daha iyi
Hangi bölüm bitirdin