3 senedir aynı dersten kalıyorum, istatistik hocasıyla papaz oldum ne yapmalıyım?

İstitastik hocası ile tartışma yaşamıstik hocam siz anlatma yöntemimiz yanlış dedim anlamıyoz bişey youtube öğreniriz dedim ilk sene 49 bıraktı ıkıncı sene 49.99 bu sene 49.20 napmalıyım sizce geçirmiyor beni

3 senedir aynı dersten kalıyorum, istatistik hocasıyla papaz oldum ne yapmalıyım?
Cevapla