Merhaba. Beş yıllık evliyiz. Az önce yaşadığımız biseyi anlaticam ve nasıl tavır almam gerektigi hakkında yardım istiyorum.
Sabah 10.00'da kocam 20'lik diş çektirmek için gidecekti. guzelce uyandırdım aç aç gitme dişini çektirdikten sonra biraz bir yemek yiyemeyeceksin deyip güzelce kahvaltiaini hazırladım. Ben de yanında geleyim mi dedim gerek olmadığını söyledi tamam dedim su duaları oku da kolaylıkla gecsin deyip dua ederek gönderdim.
O dişcideyken ben de evimi temizlemeye başladım, işe takılan difüzörüm var içine uçucu yağlar koyuyorsun evin güzel kokmasini sağlıyor. Onu taktım koridora her yer güzel koksun diye. Neyse temizlik yaparken o geldi, hoş geldin dedim tabii konuşamıyor, isaretlerle anlaşıyoruz, gülüyoruz falan gayet iyi sorun yok.
Benim yön hafızam çok zayıf bir yere gösterirken falan şu tarafta derim aslında o başka taraftadır falan yıllardır yakın çevremdeki herkes bilir. O da eliyle aslında başka bir yere göstermiş Ben de başka bir yeri anladım defalarca anlayamadigim için bana Allah'ın ma. lı dedi.
Bu benim o kadar çok zoruma gitti ki sabahtan beri sana o kadar güzel davrandım sen bana hiç utanmıyorsun hakaret ederken demi asıl mal olan sensin geri. ze. kalisin dedim kalktım ben direk yerimden gittim. Oda sinirlendi koridora taktiğim difüzöre ayağını vurdu kırdı kapıyı çarptı gitti.
Şimdi internette o difüzörun fiyatına baktım 3000 lira olmuş. Yerine aynısını mi aldirayim nasıl bı tutumda bulunayım ben neyi seversem o ilk kizdiginda o esyama saldırıyor kırıyor kitaplarımı yırtıyor. Sonrada kuru özür diliyor (işi dusunce)
mesaj attım bende arkasından:
Bunu gecistirmeyecegim unutmayacağım ve bu olayı yoksaymayacagim bana yapılan bı saygisizligi görmezden gelmeyeceğim neye mal olursa olsun bu konuyu hafife almayacam ve asla kabul etmeyeceğim çünkü ben kimseye saygısızlık yapmadım hakaret etmedim eşyalarına zarar vermedim
Yazdım. Konu basit gibi görünebilir ama 5 yıldır böyle olunca artık dur demem lazım nasıl?
Sabah 10.00'da kocam 20'lik diş çektirmek için gidecekti. guzelce uyandırdım aç aç gitme dişini çektirdikten sonra biraz bir yemek yiyemeyeceksin deyip güzelce kahvaltiaini hazırladım. Ben de yanında geleyim mi dedim gerek olmadığını söyledi tamam dedim su duaları oku da kolaylıkla gecsin deyip dua ederek gönderdim.
O dişcideyken ben de evimi temizlemeye başladım, işe takılan difüzörüm var içine uçucu yağlar koyuyorsun evin güzel kokmasini sağlıyor. Onu taktım koridora her yer güzel koksun diye. Neyse temizlik yaparken o geldi, hoş geldin dedim tabii konuşamıyor, isaretlerle anlaşıyoruz, gülüyoruz falan gayet iyi sorun yok.
Benim yön hafızam çok zayıf bir yere gösterirken falan şu tarafta derim aslında o başka taraftadır falan yıllardır yakın çevremdeki herkes bilir. O da eliyle aslında başka bir yere göstermiş Ben de başka bir yeri anladım defalarca anlayamadigim için bana Allah'ın ma. lı dedi.
Bu benim o kadar çok zoruma gitti ki sabahtan beri sana o kadar güzel davrandım sen bana hiç utanmıyorsun hakaret ederken demi asıl mal olan sensin geri. ze. kalisin dedim kalktım ben direk yerimden gittim. Oda sinirlendi koridora taktiğim difüzöre ayağını vurdu kırdı kapıyı çarptı gitti.
Şimdi internette o difüzörun fiyatına baktım 3000 lira olmuş. Yerine aynısını mi aldirayim nasıl bı tutumda bulunayım ben neyi seversem o ilk kizdiginda o esyama saldırıyor kırıyor kitaplarımı yırtıyor. Sonrada kuru özür diliyor (işi dusunce)
mesaj attım bende arkasından:
Bunu gecistirmeyecegim unutmayacağım ve bu olayı yoksaymayacagim bana yapılan bı saygisizligi görmezden gelmeyeceğim neye mal olursa olsun bu konuyu hafife almayacam ve asla kabul etmeyeceğim çünkü ben kimseye saygısızlık yapmadım hakaret etmedim eşyalarına zarar vermedim
Yazdım. Konu basit gibi görünebilir ama 5 yıldır böyle olunca artık dur demem lazım nasıl?
Güncellemeler
11 ay
Onun kırdığı eşyamı temizlerken de elimi kestim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle yaşadıkların hiç hafife alınacak bir durum değil, gerçekten çok incitici. Eşinin yıllardır bu tutumları sergilemesi artık alışkanlık haline gelmiş gibi görünüyor. Sana hak veren bir tarafım var çünkü sevgini, ilgini gösteren onca çabandan sonra bu kadar kırıcı bir tepki almak gerçekten yıpratıcı. Böyle durumlarda hem kendini hem de ilişkinizi daha sağlıklı bir hale getirmek için doğru bir adım atman gerektiğini düşünüyorum.
Sakin bir anda onunla oturup bu durumu tüm açıklığıyla konuşmanı öneriyorum. Ona duygularını net bir şekilde ifade et. Örneğin, "Sana gösterdiğim ilgiye bu tarz tepkiler almak beni çok kırıyor ve yıpratıyor. Sana göstermediğim bir saygısızlığı bana da yapmanı istemiyorum." diyebilirsin. Davranışlarının seni nasıl etkilediğini anlaması önemli. 💔 Ayrıca eşyalarına zarar vermesi, öfkesini doğru ifade edemediğini gösteriyor. Bu konuda profesyonel bir destek almasını önerebilirsin. 👨⚕️💬
Unutma, kimse kusursuz değil ama bu tür olumsuz tutumların sürekli olması kabul edilebilir değil. Kendini ezdirmeden, net bir şekilde duruşunu göster. Eğer bu durum devam ederse, gerekirse profesyonel bir evlilik danışmanından da destek almayı düşün. 🧘♀️🌿