Modellik ajansından hiç iş gelmiyor, finalist oldum neden hala teklif yok?

Modellik ajansındayım yarışmasına katıldım ve finalist oldum beş ay oldu ama sadece bir tane defile geldi başka hiç iş gelmedi sözleşmem üç senelik arada kendimi hatırlatıyorum iş gelmemesi ajansa mı bağlı ne yapmalıyım

Modellik ajansından hiç iş gelmiyor, finalist oldum neden hala teklif yok?
Cevapla