Evlilikte meslek ve gelir denginiz mi olmalı yoksa önemli olan aşk ve uyum mu?

Böyle bazı kişilerden duymuştum. ben şu meslekteyim oda bana denk olmalı. Bana yakın veya benden fazla maaş almalı demişti. Ben bu durumu saçma buluyorum. İnsan uyum sağladığı güvendiği sevdiği huyunu suyunu bildiğim kısaca inandığı kişiyle o yola çıkmalı. Sırf mesleği güzel geliri güzel kendisine denk meslek ve gelire sahip biriyle evlilik düşünmesi tabiki saygı duyarım ama ne bileyim bence yanlış. Sonuçta evliliği sürdüren şey nezaket saygı sevgi sadakat anlayış ve hoşgörüdür. Parada önemlidir elbet geçim için ama bence para her şey değil.

Evlilikte meslek ve gelir denginiz mi olmalı yoksa önemli olan aşk ve uyum mu?
Cevapla