Psikologun gazına gelip işten çıkmak?

Sene başında psikologa gidiyordum işte o aralar gece 12 saatler 24 saat mesailer vardı. Sonra kısa dönüşler hafta tatili yok. Neyse ben o zamanlar hayır diyemiyordum şimdide hayır diyemiyordum neyse işte psikologum dedi hiç dışarıya çıkamıyorsun böyle terapi yürümez senin sosyalleşmen lazım insanlarla daha dip dibe olacağın bir iş olsun dedi. Bende buldum 5 ay çalıştım sonra çıktım şimdi 1 aydır işsizim keşke diyorum 1 senelik işimden çıkmasaydım da eski iş yerinde canımı verseydim ya sizce ben mi hatalıyım psikolog mu?
Psikologun gazına gelip işten çıkmak?
Cevapla