Mülakatı 3 saniyeyle kaçırınca suçlu olarak ailemi görmekte haksız mıyım?

Arkadaşlar merhabalar ben polislik mülakatına hazırlanıyordum son 1 ay 1 buçuk ayım kalmıştı ablam başka şehirde görev yapıyor devlet memuru kendisi onun ev taşınma durumu çıktı ailemde beni hiçe sayaraktan benide ev taşıma temizleye götürdüler yani ablamın yeni evini temizledik taşıdık ve ben mülakatıma devam edemedim son 1 ayım böyle hiçe gitti ablam için. Ve ben mülakata gittim 3 saniyeyle kaybettim şu an tekrardan hazırlanacam ama bitiğim enerjim yok yoruldum süreç beni çok yıprattı. Benim aslında kaybetmeme babam ve ablam sebeb oldu ablam diğer eski oturduğu eve 1 ay daha kira vermek istemediği için hemen taşınmak istedi babamda hemen gidelim dedi. Sizce sizde benim gibi mi düşünüyorsunuz yani kaybetmemin sebebini ablam ve babamı mı görüyorsunuz

Mülakatı 3 saniyeyle kaçırınca suçlu olarak ailemi görmekte haksız mıyım?
Cevapla