4 yıldır hemşirelik yapıyorum, mobbing yüzünden istifa etmeli miyim sizce?

şu an etlik şehir hastanesinde çalışıyorum ve son derece mobbinge uğruyorum (sorumlular bile)

Son derece iyi niyetli bir insanım ona rağmen gördüğüm muamele iğrenç ötesi

artık gerçekten bıktım

sürekli bir tetikteyim iğrenç bir yaşam modu

Ekip işi olduğu için yeterince zorbalandım

4 yıldır hemşirelik yapıyorum, mobbing yüzünden istifa etmeli miyim sizce?
Cevapla