İş görüşmesinde saygısız davranan insan kaynakları görevlisini nereye ve nasıl şikayet edebilirim?

Arkadaşlar olay tamamen gerçektir ve ist ümraniyede yaşanmıştır. Gıda üreticisi fabrika iş görüşmesine çağırdı. Beyaz pozisyon. Konuşma esnasında aciliyetim olmadığı için yani iş DEĞİL KARİYER aradığım için kendimi kanıtlama çabasına girmedim. Dinledim uymazsa zaten hocam size kolay gelsin der çıkarım diyordum. Konuşmanın bir bölümünde insan kaynaklarından kadın yanındaki görevliye aslında tecrübesi yok yaparım diyor ben onu anladım diyince sinirlendim ve atışma başladı. Dedimki neyi anladınız? Siz anlatıyorsunuz ben susuyorum? Ben özgeçmişimden bilerek 5 yılı sildim çünkü kariyer yönetimimi isteğim doğrultusunda ilerleteceğim. Sizle veya sizsiz. Birde içimden şunları söyledim kafamda koşulları söyleyeceksiniz ki motive olacağım sebebi bulabileyim.6 gün 9-18 her yerde arıyorlar. Ben kariyer arıyorum dedim. Kadın dediki direk tamam sağlık olsun. Şimdi benden bu kadın neyin yalvarmasını bekliyor aw. Anlayabilen var mı. Lan zaten sömüreceksin. Sence hobi için mi iş görüşmesindeyim. Ya arkadaşlar bunlar işte fabrika patronlarına verip insan kaynakları olan tipler. Bunları yeri ev aslında ama aramızda toplumda böyle dolaşıyorlar. Lan sen ne sundun ne bekliyorsun. Yurtdışından mezunum. Senin gibi patrona vermeye benzemez. Diş tırnak meselesi. Kurumsal kimlik diyorlar temsil edene bak. Daha iş görüşmesi yapmayı beceremiyor...

İş görüşmesinde saygısız davranan insan kaynakları görevlisini nereye ve nasıl şikayet edebilirim?
Cevapla