Türkçe öğretmenliği okuyorum ama akrabalar işsiz gözüyle bakınca çok üzülüyorum, ne yapmalıyım?

Güzel bir üniversitede Türkçe öğretmenliği okuyorum, evet biliyorum iş olanakları kısıtlı ayrıca atamalar da az ama başka bir mesleği yapabileceğimi düşünmüyorum, çocukluğumdan beri hep edebiyatla ve dille ilgilendim, akrabalara okuduğum bölümü söyleyince yargılıyorlar sanki kafalarında işsizim gibi, ülkede her bölümün önü nerdeyse kapandı ve çok fazla mezunu var ben en azından sevdiğim bir bölümü okuyorum ama akrabaların bu muamelesi çok üzüyor

Türkçe öğretmenliği okuyorum ama akrabalar işsiz gözüyle bakınca çok üzülüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla