Ben bir baltaya sap olamadım herkesi kıskanıyorum, bi çözümü var mıdır?

23 yaşındayım ne daha bir üniversite bitirebildim ne kendimi geliştirdim ot gibi yaşıyorum. Çekemiyorum kimseyi artık boyu 1.55 fizik yok tipi ortalama ama üniversiteyi bitirmiş bir de her ortama girdiğinden bir de yakışıklısını zenginini bulup dilbazlığıyla kendini sevdirip evleniyorlar. Ben nasıl gelişme göstericem bilmiyorum daha sosyal anksiyetemi yenemedim sınır koyamıyorum kimseye hep değersiz olan ben oluyorum diğerleri değerli

Ben bir baltaya sap olamadım herkesi kıskanıyorum, bi çözümü var mıdır?
Cevapla