İlahiyat gerçekten bu kadar zor mu, kime güveneceğiz artık?

Son zamanlarda ilahiyat bölümüyle ilgili o kadar çok olumsuz yorum duyuyorum ki insanın ister istemez morali bozuluyor. Kime sorsam “çok zor, okunmaz, pişman olursun” diyor. Gerçekten bu kadar mı zor, yoksa abartılıyor mu? İlahiyat okuyan ya da mezun olan var mı, gerçekten durum nedir merak ediyorum. Daha başlamadan insanı strese sokuyorlar, resmen depresyona sürüklüyorlar. Bazen sanki özellikle hevesimizi kırmaya çalışıyorlar gibi geliyor, okumamızı istemiyorlar mı diye düşünüyorum. Her bölümün zorluğu var ama bu kadar göz korkutmak normal mi? Gerçekten samimi şekilde anlatabilecek, tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim. Çünkü insan hayalleriyle mi ilerlemeli yoksa bu yorumlara mı kulak vermeli artık şaşırdım
İlahiyat gerçekten bu kadar zor mu, kime güveneceğiz artık?
Cevapla