Normalde öğretmenime derdimi anlatırdım o da beni dinlerdi ama onu çok kırdım?

Alınganlık ettim , ve ona kırıldığımı yazdım onu biraz samimiyetini yalanlar şekilde. Oda kırıldı kızdı ve bana tamam mümkünse bir kez daha konuşmayalım derdini başkasına anlat 40 saat dersim var teneffüslerde oturmam gerekirken seni yalnız bırakmamak için konuşuyordum burada kalsın ben alıngan insanlardan nefret ederim , kendimi de açıklamaya vaktim yok dedi.

Ağlıyorum, ne yapmalıyım onu çok seviyor ve saygı duyuyorum bana çok iyi geliyordu onu üzdügüm için çok üzgünüm.
Güncellemeler
5 ay
Güncel acil yardım
Normalde öğretmenime derdimi anlatırdım o da beni dinlerdi ama onu çok kırdım?
Cevapla