4,5 yıl deneyimli mühendis iş bulamıyor, KPSS mi özel sektör mü mantıklı olur sizce 😔?

Arkadaslar 4,5 sene yaklasik deneyimim var , ama ise giremiyorum bir turlu , her ilana 200 kisi basvuruyor , yoruldum artik 5 ay olacak isten ayrilali , halen bir yere giremedim. Bunaldim , evimi kapattim aile evine dondum , napayim sizce , kpss mi calisayim. Yasim 27 bu arada , 30 dan sonra mi kpss isine gireyim , siz olsaniz naparsiniz. Ozelde sirket kuculmeye gidiyor diye cikariyorlar aniden cunku , sacma sapan yerlerde calismaktan da biktim , verdikleri maas zaten ortada , 80 bine bile cok gozuyle bakiyorlar , tas mi yiyim , napayim , biktim valla

Güncellemeler
5 ay
Sizce ne yapmali?
4,5 yıl deneyimli mühendis iş bulamıyor, KPSS mi özel sektör mü mantıklı olur sizce 😔?
Cevapla