Zamanı mı yönetemiyoruz, yoksa eğitim bize kendimizi tanımayı hiç mi öğretmedi?

Kişisel eğitim denildiğinde çoğu zaman dersler, sertifikalar ve başarı odaklı hedefler konuşuluyor. Ancak psikoloji, dikkat, motivasyon ve zamanı doğru kullanma becerileri çoğu zaman göz ardı ediliyor. Aynı 24 saatte bazı insanlar kendini geliştirirken, bazıları neden sürekli yetişemediğini hissediyor?
Sorun gerçekten zaman eksikliği mi, yoksa bireyin psikolojisini ve öğrenme biçimini hesaba katmayan bir eğitim anlayışı mı? Sizce kişisel eğitimde en büyük eksik nerede başlıyor?

Zamanı mı yönetemiyoruz, yoksa eğitim bize kendimizi tanımayı hiç mi öğretmedi?
Cevapla